"Hewantstosellhiscar,andIwanttobuyone."

Çeviri:O arabasını satmak istiyor ve ben bir araba almak istiyorum.

4 yıl önce

6 Yorum


leila-vakili

o arabasini satmak istiyor ve ben bir araba satin almak isterim. neden bu cevab yanlis?

4 yıl önce

e.fiski

bu cümle çok saçma...

4 yıl önce

ErdiYilmaz

Birinci cümlede "car" kelimesi verilmiş. İkinci cümlede ise "one" kelimesi "car" kelimesinin yerine kullanılabilir. "One" joker bir kelimedir. Daha önce bahsettiğimiz birşey yerine "one" kullanabiliriz.

Örnek: This house wasn't beautiful, but this one is beautiful now. Çeviri: Bu ev güzel değildi, ama şimdi bu ev güzel.

Birinci cümlede evden bahsettim, ikinci cümlede ev yerine "one" kullanabilirim. Gerçi one daha çok uzun kelimelerin yerini alması için kullanılıyor.

2 yıl önce

sercanunlu

En sonda isterin yazdim diye kabul etmedi bu ne sacmalik

4 yıl önce

hmustak

"o arabasını satmak ister ve ben bir tane almak almak isterim" kabul etmesi gerektiğini düşünüyorum...

3 yıl önce

can_ping1234

o onun arabasını satmak istiyor bende bir tane almak istiyorum cümlesi neden yanlış aynı şey zaten (galiba de ekini kullanmamamız gerek ama kullansakta bişey olmaz ki yani )

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.