"I drink during the night."

Fordítás:Én iszom az éjszaka folyamán.

July 10, 2014

19 hozzászólás


zolitech

"éjszaka iszom" miért nem jó?

November 15, 2014

Ejkert

magyarul nem beszélek így... xD, még részegen sem :D

July 29, 2014

emese1231

"Iszok az éjszaka folyamán" Ezt írtam, nem fogadta el. Helyes válasz: Iszom az éjszaka folyamán. Az illetékesek figyelmébe ajánlanám az alanyi és a tárgyas ragozást. Iszok-( valamit) vagy iszom-( azt.) Tehát az " iszok (valamit )az éjszaka folyamán nem helyes. :(

March 12, 2015

Bonzor

Kivéve az ikes igéket, melyeket a köznyelv manapság már nem szabályosan használ. :) Szabály szerint minden esetben: eszem, iszom, alszom... és egyebek.

March 16, 2015

taki_6

Én is azt írtam, hogy egész éjjel.

January 17, 2015

papoo47

Nekem azt irta ki: en az ejjel alatt iszom. Ez nem lenni magyar!!!!!!

July 10, 2014

mosonilizi

Iszom éjszaka. Miért nem jó?

February 13, 2015

Lona08

ez meg miért nem jó? iszom egész éjjel

July 21, 2014

EnnBarna

Én is ezt írtam, nekem sem fogadta el. Pedig ez magyarosabb szerintem.

August 28, 2014

juhaszar

Én ezt írtam ( XD )

Iszok az éjszaka alatt. A helyes pedig :

Iszom az éjszaka alatt.

March 9, 2015

BalzsKiss8

" az éjszaka alatt iszom" teljesen értelmetlen. Így senki nem beszél (kivéve a google fordítót)

July 25, 2014

ZoltnMagya2

Iszom az éjszakan át!

August 1, 2014

duolingofx

Az "iszom" és "iszok" szavak jelentése között nagy különbség van!!!

February 9, 2016

AttilaSzigeti1

Az egész éjjel ittam miért nem jó? A megadott megoldás magyartalan!

February 21, 2016

esponta

Éjjel iszok vagy iszom az nem azt jelenti,hogy az éjszaka folyamán iszok vagy iszom???

February 3, 2017

KovcsJzsef15

Felejtsük el! Ez a fordítás úgy, ahogy van sz@r!!!

April 18, 2017

Mickey719886

Iszom éjszaka közben

May 14, 2018

Hajdusec

Valamikor azt tanultam az iskolában, hogy én és hát szavakkal ne kezdjek mondatot.

September 25, 2018

bardospince

átiszom az éjszakát

November 22, 2018
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.