"Idrinkduringthenight."

Fordítás:Én iszom az éjszaka folyamán.

4 éve

18 hozzászólás


zolitech

"éjszaka iszom" miért nem jó?

3 éve

emese1231

"Iszok az éjszaka folyamán" Ezt írtam, nem fogadta el. Helyes válasz: Iszom az éjszaka folyamán. Az illetékesek figyelmébe ajánlanám az alanyi és a tárgyas ragozást. Iszok-( valamit) vagy iszom-( azt.) Tehát az " iszok (valamit )az éjszaka folyamán nem helyes. :(

3 éve

Bonzor

Kivéve az ikes igéket, melyeket a köznyelv manapság már nem szabályosan használ. :) Szabály szerint minden esetben: eszem, iszom, alszom... és egyebek.

3 éve

Ejkert
Ejkert

magyarul nem beszélek így... xD, még részegen sem :D

4 éve

taki_6
taki_6

Én is azt írtam, hogy egész éjjel.

3 éve

papoo47
papoo47

Nekem azt irta ki: en az ejjel alatt iszom. Ez nem lenni magyar!!!!!!

4 éve

mosonilizi

Iszom éjszaka. Miért nem jó?

3 éve

Lona08

ez meg miért nem jó? iszom egész éjjel

4 éve

EnnBarna

Én is ezt írtam, nekem sem fogadta el. Pedig ez magyarosabb szerintem.

4 éve

juhaszar

Én ezt írtam ( XD )

Iszok az éjszaka alatt. A helyes pedig :

Iszom az éjszaka alatt.

3 éve

BalzsKiss8

" az éjszaka alatt iszom" teljesen értelmetlen. Így senki nem beszél (kivéve a google fordítót)

4 éve

ZoltnMagya2

Iszom az éjszakan át!

4 éve

duolingofx

Az "iszom" és "iszok" szavak jelentése között nagy különbség van!!!

2 éve

AttilaSzigeti1

Az egész éjjel ittam miért nem jó? A megadott megoldás magyartalan!

2 éve

esponta

Éjjel iszok vagy iszom az nem azt jelenti,hogy az éjszaka folyamán iszok vagy iszom???

1 éve

KovcsJzsef15

Felejtsük el! Ez a fordítás úgy, ahogy van sz@r!!!

1 éve

Mickey719886

Iszom éjszaka közben

6 hónapja

MihlyLszlH

Valamikor azt tanultam az iskolában, hogy én és hát szavakkal ne kezdjek mondatot.

1 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.