Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Benim için değil, teşekkür ederim."

Çeviri:Not for me, thank you.

1
4 yıl önce

37 Yorum


vizara

thank you not for me cümlesi olmazmı?

4
Cevap ver4 yıl önce

Viforvendetta

olabilir. raporla istersen ama sıralaması belli zaten eklenmesine de gerek yok bence.

2
Cevap ver4 yıl önce

alaettinyl

bende öyle yaptım ama kabul etmedi

1
Cevap ver2 yıl önce

sultanecem

evet olmaz

0
Cevap ver2 yıl önce

saydut

Olmaz. Senin cümlen benim için teşekkür etme anlamına daha yakın

-3
Cevap ver13 yıl önce

Merve_Mavis_

"my not for thank you" neden olmuyor?

4
Cevap ver2 yıl önce

Enlprck

M yerine n ye bastim red etti bunlarin kodu yapilsa fena olmazdi

3
Cevap ver3 yıl önce

ugurcansayan

Tarayıcınıza yazım denetleyicisi kurarsanız yanlış yazdığınız sözcükleri görebilirsiniz.

0
Cevap ver3 yıl önce

ekSevenHwa

not yazacagıma nor yazdım olamaz tamda sondaydım

1
Cevap ver3 yıl önce

alikemal940918

İsmini esek diye okudum. İ am sorry you .d

1
Cevap ver2 yıl önce

serifenur2

thank deyince noluyo açıklayın

1
Cevap ver3 yıl önce

nrllh5

"Me" yerine "my" olmasi gerekmez mi?!!

1
Cevap ver2 yıl önce

Zennoo

me for not dedim olmadii x(

0
Cevap ver3 yıl önce

Nisa1183

''It isn't for me, thank you'' olmalıydı....

0
Cevap ver2 yıl önce

Crazy_boy21

no for me neden olmaz?

0
Cevap ver3 yıl önce

buse_boylu

UF CAN DEĞİLDE SÜRE OLSUN TIPKI OKUL SINAVI GİBİ DÜŞÜK ALINCA GEÇİRMESİN :(

0
Cevap ver3 yıl önce

sude3353

For yazmadim niye kabul etmedi başka zaman kabul ediyor ayrıca niye "for" gerekli?

0
Cevap ver3 yıl önce

Buseeeeyilmaz

çünkü for için anlamadı veriyor canım cümlede de benim için değil teşekkür ederim yazmanı istediğinden 'for'u kullanmak zorundasın not for me,thank you.

0
Cevap ver3 yıl önce

nrllh5

peki neden my değil de me?(bildiğim me:beni demek my : benim demek)

0
Cevap ver2 yıl önce

YusufAkql

Not for me yazacaktim bunu denim diye gittim is not me yazdim son soruda caktim

0
Cevap ver3 yıl önce

sert_elif

It is not my thank you dedim neden olmadı

0
Cevap ver2 yıl önce

MRAYELEN

Onda, o benim değil gibi bir anlam çıkıyor

0
Cevap ver2 yıl önce

omerhattap

My for not thank you Niye değil

0
Cevap ver2 yıl önce

Arwenihan

İyi de bunu yapan insan evlatlarına tek sorum.İngilizceden Türkçeye böyle çeviriyorum dünden beri ama beni sinir hastası etmek yerine gerçekten doğru olan cevabımı doğru kabul etmek için ne zaman yazılımda ya da tercüme de artık neyse düzeltme yapacaksınız? dersinde ayrı.sınavında ayrı.Sizin yüzünüzden ilerleyemiyorum ya! Yeter! derse devam et diyorum aynı dersin içinde farklı tercüme sırasıyla karşıma çıkıp çıkıp deli ediyor.

0
Cevap ver2 yıl önce

ErenKodal

Sadece it,s yerine its yazdigim icin kabul etmedi thank you duolingo

0
Cevap ver2 yıl önce

Sinekkizi

"İt's not for me, thanks." Yazinca da kabul ediyor. Kasmayin gencler

0
Cevap ver2 yıl önce

BatuhanOk1

Yanlış yapıp yorumlara gelenlere selamlar.

0
Cevap ver2 yıl önce

SibelKln1

BENİM İÇİN DERKEN NEDEN MY KULLANMIYORUZ DA ME KULLANIYORUZ ? BENİ OLMUYOR MU

0
Cevap ver2 yıl önce