Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Benim için değil, teşekkür ederim."

Çeviri:Not for me, thank you.

4 yıl önce

37 Yorum


vizara

thank you not for me cümlesi olmazmı?

4 yıl önce

Viforvendetta

olabilir. raporla istersen ama sıralaması belli zaten eklenmesine de gerek yok bence.

4 yıl önce

alaettinyl

bende öyle yaptım ama kabul etmedi

2 yıl önce

sultanecem

evet olmaz

2 yıl önce

saydut

Olmaz. Senin cümlen benim için teşekkür etme anlamına daha yakın

3 yıl önce

Merve_Mavis_

"my not for thank you" neden olmuyor?

2 yıl önce

Enlprck

M yerine n ye bastim red etti bunlarin kodu yapilsa fena olmazdi

3 yıl önce

ugurcansayan

Tarayıcınıza yazım denetleyicisi kurarsanız yanlış yazdığınız sözcükleri görebilirsiniz.

3 yıl önce

serifenur2

thank deyince noluyo açıklayın

3 yıl önce

ekSevenHwa

not yazacagıma nor yazdım olamaz tamda sondaydım

3 yıl önce

alikemal940918

İsmini esek diye okudum. İ am sorry you .d

2 yıl önce

nrllh5

"Me" yerine "my" olmasi gerekmez mi?!!

2 yıl önce

Zennoo

me for not dedim olmadii x(

3 yıl önce

Nisa1183

''It isn't for me, thank you'' olmalıydı....

2 yıl önce

Crazy_boy21

no for me neden olmaz?

3 yıl önce

buse_boylu

UF CAN DEĞİLDE SÜRE OLSUN TIPKI OKUL SINAVI GİBİ DÜŞÜK ALINCA GEÇİRMESİN :(

3 yıl önce

sude3353

For yazmadim niye kabul etmedi başka zaman kabul ediyor ayrıca niye "for" gerekli?

3 yıl önce

Buseeeeyilmaz

çünkü for için anlamadı veriyor canım cümlede de benim için değil teşekkür ederim yazmanı istediğinden 'for'u kullanmak zorundasın not for me,thank you.

3 yıl önce

nrllh5

peki neden my değil de me?(bildiğim me:beni demek my : benim demek)

2 yıl önce

YusufAkql

Not for me yazacaktim bunu denim diye gittim is not me yazdim son soruda caktim

3 yıl önce

sert_elif

It is not my thank you dedim neden olmadı

3 yıl önce

MRAYELEN

Onda, o benim değil gibi bir anlam çıkıyor

3 yıl önce

omerhattap

My for not thank you Niye değil

2 yıl önce

Arwenihan

İyi de bunu yapan insan evlatlarına tek sorum.İngilizceden Türkçeye böyle çeviriyorum dünden beri ama beni sinir hastası etmek yerine gerçekten doğru olan cevabımı doğru kabul etmek için ne zaman yazılımda ya da tercüme de artık neyse düzeltme yapacaksınız? dersinde ayrı.sınavında ayrı.Sizin yüzünüzden ilerleyemiyorum ya! Yeter! derse devam et diyorum aynı dersin içinde farklı tercüme sırasıyla karşıma çıkıp çıkıp deli ediyor.

2 yıl önce

ErenKodal

Sadece it,s yerine its yazdigim icin kabul etmedi thank you duolingo

2 yıl önce

Sinekkizi

"İt's not for me, thanks." Yazinca da kabul ediyor. Kasmayin gencler

2 yıl önce

BatuhanOk1

Yanlış yapıp yorumlara gelenlere selamlar.

2 yıl önce

SibelKln1

BENİM İÇİN DERKEN NEDEN MY KULLANMIYORUZ DA ME KULLANIYORUZ ? BENİ OLMUYOR MU

2 yıl önce

Nazonaz2006

This dedim it is diyor biri bana anlatabilir mi?

2 yıl önce

elifincibaygeldi

thank yerine than yazmışım yanlışlıkla of yaaa

1 yıl önce

harunbyr.1

ı not for me, thanks yazdım nasıl olmuyor ya

1 yıl önce

Semih.Baykara

Onun ingilizceden türkçeye çevirdiğim zaman ingilizcesi I am for not thank you idi türkçeden ingilizceye çevirdiğimizde farklı

1 yıl önce

lena807522

Bu cumlenin mantiginida cevirisinide anlamadim

1 yıl önce

meryem354384

ı am not for me thank you niçin hatalı? it is kuralmıdır teşekkürler

11 ay önce

gser1

neden for not değil de not for me?Bu kelime sıralaması neye göre?!

3 yıl önce

ugurcansayan

Dilbilgisi

3 yıl önce

Buseeeeyilmaz

tersten çevirirsen daha kolay olur senin için türkçe düşünme not yardımcı fiile olumsuzluk verdiğinden başta kullanılır.

3 yıl önce