1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "She had assumed it."

"She had assumed it."

Fordítás:Ezt feltételezte előtte.

July 10, 2014

18 hozzászólás


SztanaAnna

Korábban feltételezte ezt. Ez a válasz miért nem jó?


ekisz

Az egyik megoldásnak azt adja a rendszer, hogy "Ő feltételezte azt". Szerintem ez nem oké, mert akkor elég lenne, hogy She assumed it


kinsfolk

Igen, nekem is ez a problémám.Jelentem is 2015.06.29.


ZeusF

Ez, az egész lecke.. Hát.. hogy is mondjam.... lenne mit javítani.. :(


PPeet

ő ezt feltételezte előtte... nem fogadja el, az ő miatt...


kicsinyuszt

A "magára vállalta" miért nem jó?


MartonGeza

Az "ő azt feltételezte" megoldás éppen olyan jó, mint a helyesnek titulált megoldások. El kellene fogadni. Egyébként: a "she assumed it" (ekisz ötlete) is azt jelenti, csak egy későbbi idősíkban, mint a she had assumed it".


Sztankay54

a csaj beszélhetne normálisan is


I.hate.juice.

Az "Ő ezt feltételezte előtte" nem jó, míg ő nélkül meg helyes. Az igen!


Sztankay54

Az elöbb már megint nem jó.Eléggé rossz minőségű ez az anyag.Vagy jót készítsenek vagy semmilyet,mert kár a belefektetett energiáért,hogy a használók csak bosszankodjanak.


armiba

A bosszankodásnak és a kritikai észrevételeknek van értelme: amíg leírod, jól megtanulod az angol igeidőket. Olyan ez, mint egy vizsgára puskát készíteni. Amire elkészíted, nagyjából meg is tanultad, ezért használni már nem kell.


PeterKaton

előtte ő feltételezte ezt - ez lehet, hogy nem értelmes, de egy leckével ezelőtt így fogadta el God damit!


Szabarine

a gyors változatban that van a lassúban it


DnesGyrgy

nekem is ez volt a problémám


Icuska33

That nak hangzik a végén

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.