"Shehadassumedit."

Fordítás:Ezt feltételezte előtte.

4 éve

15 hozzászólás


SztanaAnna

Korábban feltételezte ezt. Ez a válasz miért nem jó?

4 éve

ekisz
ekisz

Az egyik megoldásnak azt adja a rendszer, hogy "Ő feltételezte azt". Szerintem ez nem oké, mert akkor elég lenne, hogy She assumed it

4 éve

kinsfolk

Igen, nekem is ez a problémám.Jelentem is 2015.06.29.

3 éve

ZeusF

Ez, az egész lecke.. Hát.. hogy is mondjam.... lenne mit javítani.. :(

3 éve

jonett
jonett

"sejtette"?

4 éve

PPeet

ő ezt feltételezte előtte... nem fogadja el, az ő miatt...

3 éve

kicsinyuszt

A "magára vállalta" miért nem jó?

3 éve

MartonGeza

Az "ő azt feltételezte" megoldás éppen olyan jó, mint a helyesnek titulált megoldások. El kellene fogadni. Egyébként: a "she assumed it" (ekisz ötlete) is azt jelenti, csak egy későbbi idősíkban, mint a she had assumed it".

3 éve

Sztankay54

a csaj beszélhetne normálisan is

2 éve

kinsfolk

Szólj neki :)

2 éve

I.hate.juice.

Az "Ő ezt feltételezte előtte" nem jó, míg ő nélkül meg helyes. Az igen!

2 éve

Sztankay54

Az elöbb már megint nem jó.Eléggé rossz minőségű ez az anyag.Vagy jót készítsenek vagy semmilyet,mert kár a belefektetett energiáért,hogy a használók csak bosszankodjanak.

2 éve

armiba

A bosszankodásnak és a kritikai észrevételeknek van értelme: amíg leírod, jól megtanulod az angol igeidőket. Olyan ez, mint egy vizsgára puskát készíteni. Amire elkészíted, nagyjából meg is tanultad, ezért használni már nem kell.

2 éve

PeterKaton
PeterKaton

előtte ő feltételezte ezt - ez lehet, hogy nem értelmes, de egy leckével ezelőtt így fogadta el God damit!

2 éve

wegman8

Feltételezte.

1 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.