1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "benim not defterim"

"benim not defterim"

Çeviri:моя тетрадь

February 13, 2020

6 Yorum


firdovsi929692

мои тетрадь duzgun degil mi?


dogukan.ba1

Мои olması gerekiyor.


MerveNurr99

Neden мои değil neden neden neden neden neden neden neden neden neden neden


bibaseiff

Мои çoğullarda gelir. Ama моё тетрадь olması lazım çünkü not defteri cansız.


gecem

çünkü çoğul olunca мои. tekil olunca моя oluyor


GokselKirca

Bazi durumlarda disil erkek istisna oluyor yani not defteri disil :)

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.