"Do you live here?"

Fordítás:Itt élsz?

4 éve

22 hozzászólás


kucsonklari

te itt laksz? Miért nem jó!!!?

4 éve

fectroll
fectroll

Jónak kell lennie, mert helyes.

3 éve

aptg.gabi
aptg.gabi

Ha valamit jó megoldásnak gondoltok jelentsétek a hiba bejelentés "rovatba" Minden feladat bal oldalán, lent található.

4 éve

Papucska
Papucska

Önök?! Mert ilyen van az angolban?! :) :) :) Ha hó kedves fejlesztők. Részegen nem ér dolgozni! :)

4 éve

Tamas51

Papucska, bizony hogy van. Részegen nem ér kritikát írogatni.

2 éve

fectroll
fectroll

Akkor jelentsd! "Ha hó" kedves nebuló.

3 éve

B4ukapit4ny

Te itt laksz?.....

4 éve

fectroll
fectroll

Helyes

3 éve

christina.trush

Itt élsz?

4 éve

aptg.gabi
aptg.gabi

sztem jó, jelentsd!

4 éve

EditMszros
EditMszros

Ezt elfogadja (már).

3 éve

JeviczkiAdam

ja

2 éve

Pola51

Nekem elfogadta.

11 hónapja

joye23
joye23

Itt laksz?

4 éve

aptg.gabi
aptg.gabi

de, jó

4 éve

kucsonklari

te itt laksz? Miért nem jó!!!?

4 éve

Eoszwald23

Sztem elkellene fogadni itt laksz?

4 éve

sz.oli72

Az itt laksz fordítás miért nem jó??

4 éve

JeviczkiAdam

de már jó [2016 4. 25. hétfő 15. 49.]

2 éve

sz.oli72

Az "ön itt él" fordítást nem fogadta el! Miért?????

4 éve

SztanaAnna

Nekem sem fogadta el a tegezős mondatot. Jelentettem.

4 éve

Barnus14

Önök.laknak.itt {2017-11-20, hétfő, 19:24}

10 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.