1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "My cat drinks milk."

"My cat drinks milk."

Çeviri:Kedim süt içer.

July 10, 2014

52 Yorum


Yunus.Yaman

bence önce grameri öğretmesi lazım.


Selen751842

Evet böyle olmaz hele ki ileriki seviyelerde


yasemin825117

Gramer meseoa have has bir gramer konusudur duo bize bunu anlatmıyor


MariaLife11

Ne demek istiyorsun???


nisaire

Aynen ben de öyle düşünüyorum


FekaQ-off

bencede once grameri oyretmeli


AzadNecefo

Siz o zaman girdinizde 1ci yere tıklayın


Hypertensi

Burda drink e s takısı geldi ama ben bundan onceki bir tane cumleye drinks dedim kabul etmedi why ?


Viforvendetta

geniş zamanda

"he,she,it" fiile s alır
"i,you,we,they" fiil aynen yazılır.

my cat = it
my cats = they
my cats drink milk.


iamsre1

Bu s takısında cok sıkıntı yaşıyorum biri anlatabilir mi daha ayrıntılı


bilgem05

neden biliyor musun çünkü burda sahiplik eki var


zgedeerli

Kedim sut icerle benim kedim sut icer arasinda ne fark var ki


BTS_KING

Geniş zaman var 7. SINIF türkçe dersinde görmediniz mi haber kipleri geniş zaman ar er siz kendiniz diyorsunuz icer geniş zamnada fiil s takısı alır türkçe olarak gar yok ama ing olarak gark var


elifsimmsek18

Cümlenin başı büyük harfle olmalı o yüzden


Tbeyza04

ben doğru yazıyorum bilgisayar düzeltiyor yanlış oluyor canım eksiliyor gıcık oluyorum

:(


_.-YesPanda-._

Öngörücü yazıyı kapat ayarlardan sorunun çözülür ;]


CebrailKar5

"s" takısını surekli karıştırıyorum bunla ilgili pratigi olan varmi yardımcı olursaniz sevinirim teşekkürler.


NazKorkmaz8

Otomatik çevirme yanlış yapmama sebep oldu


HalilIbrah633265

Cats diyor cats yazıyorum yanlış dio


UfukBalyan

Arkadaş ses gelmiyor, mikrofon çalışmıyor. Ama kontrol ve devam et uyarı sesleri var.


doukan263503

benim kedim sütü içer yaptım :D


onderada

Benim kedi süt içer. Doğru değil mi?


RIZA32569

S takisi nerde konur nerde konmaz plase help me.


enay358753

The apple ve apple arasındaki fark ney


Ayegl886092

The belirli bir şey için yani elma herhangi bir elma olabilir ama the olunca belirli bilindik bir elma oluyor


iamsre1

The apple = elmayı Apple = elma Oluyor


Medyayi

Dogru yaptım hata verip benim yazdığımın aynısını doğru cevap diye belirtti.


Aliosman316024

Doğru cevabi yaptigim halde yanlış verdi


Bekorc61

Demek bira içemeyen kediler de varmış


i.lose.

"milk" kelimesini biraz burkuk söylemiyor mu? Sanki adam çok heyecanlanmış yada çok üzülmüş anlayamadım :D


AnarSoltan

Sutu icen kedi benimdi . Ifadesin nasil tercume edek ? The milk drinking cat is mine " olur ?


Hseyin501693

Niye "milk" kelimesini inek dilinde telafuz ediyor? :)


Hseyin501693

Niye "milk" kelimesini inek dilinde telafuz ediyor ki? :)


meral556483

"My" benim anlamında olduğu için kedim ifadesi kullanılıyor


Zeynep962758

Niye tarısıyonuZ BEN hepsini doğru söyledim hem ama bence cümlenin "benim kedim süt içer "olabilirdi çok konuştum UwU


NigaritoM

Zaten "kedim"de "benim" demek deil mi? Ne gerek var "kedim"in karşısına "benim" de yazmana


emre468301

Orada my yaziyo benim kedim süt içer olmazı gerekiyodu


MeherremZe

iyiki pilav yer demedi


ulasdersu

Kedim süt içer


Elif936862

Benim kedim ve kedim arasındaki fark neee ??!!


Kukushimo

Kedim yerine benim kedkm yazdım yanlış dğeil bence


MariaLife11

Merhaba arkadaşlar bu soru gayet kolaydi zor diyenler varsa allah onları ne yapmasin


MariaLife11

Merhaba arkadaşlar


serdar_klnc

Benim kedim veya kedim. Nolacakki


Lman540690

Mikrofon galiba iyi çalışmıyo

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.