1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "My cat drinks milk."

"My cat drinks milk."

Çeviri:Kedim süt içer.

July 10, 2014

126 Yorum


Yunus.Yaman

bence önce grameri öğretmesi lazım.


Selen751842

Evet böyle olmaz hele ki ileriki seviyelerde


nisaire

Aynen ben de öyle düşünüyorum


FekaQ-off

bencede once grameri oyretmeli


Hypertensi

Burda drink e s takısı geldi ama ben bundan onceki bir tane cumleye drinks dedim kabul etmedi why ?


Viforvendetta

geniş zamanda

"he,she,it" fiile s alır
"i,you,we,they" fiil aynen yazılır.

my cat = it
my cats = they
my cats drink milk.


studentomer

Guzel anlatim tesekkurler


suJhD2

Anlatmıyor ki


bjk1221

My cats drink milk Benim kedilerim sut icer anlamina geliyor .


eren__eren

Kedilerim değil kedim süt içer olacak


furef

bencede sana katılıyorum :(


EGEMENCALI

My cat drinks milk yazıyor yanlaız ayrıntı


ugurcansayan

My cat drinks milk = It does |

My cats drink mil = They do


bilgem05

neden biliyor musun çünkü burda sahiplik eki var


zgedeerli

Kedim sut icerle benim kedim sut icer arasinda ne fark var ki


Tbeyza04

ben doğru yazıyorum bilgisayar düzeltiyor yanlış oluyor canım eksiliyor gıcık oluyorum

:(


sabella285212

Yazik sana uzuldum


Rumeysaime2

Bütün kediler süt icer


Fbigat

Bu kadın ağzının içine içine konuşmasa daha iyi olacakmış ya.


Haticeamur

harfi harfine dogru soyledigime eminim yanlis oldugunu soyluyo sesimi mi begenmedi acaba :)


AynurKaras

Off kafam karmakarisik siz siz olun sakın!!!!!!)!gece kafasiyla ingilizce çalişmayin??!!!;;;(#(#(#;(#(#(


YlmazEmre

and, my cat drinks leon milk. :D


LeylaNazKnay

Kedim süt içer arkadaşklar ama illa ben uzun yoldan yapıcam diyosanız benim kedim süt içer de olabilir iyi dersler (:


hanzade633973

Kediler süte bayılır. Çok şey öğrendim teşekkür ederim. Hepsii için sadece bu cümle için değil.


Gurur62512

Bilgisayar olmadık bir şeyerkek çeviriyor


brahimYamu2

BENİM KEDİM SÜT İÇER. YAZDIM KABUL ETMEDİ,KEDİM SÜT İÇER DEDİ


emre124877

Grammer ogrenilmeli once


GomisBafem

drink : içmek ise drinks çoğul olarak içerler olmalı


Nisanur876554

Ben cats diye gördüm


Nuri88289

YANLIŞ CEVAP ÇÜNKÜ MY DİYOR YANİ BENİM KEDİM SÜT İÇER OLACAK


HasanAliOR

duolingo tarzı basit ve eglenceli sekilde gramer ogrenebileceğimiz bi site yda uygulama var mı bilen var mı


TurkishRepublic

BU SİTE KAFAYI YEMİŞ .BİR HARFİ YANLIŞ YAZINCA HEMEN YANLIŞ SAYIYOR BAZI HARFLERE GÖZ YUMULMALI BENCE


Gulsum736875

Bence "Benim Kedim süt içer" de olur.


mer426956

Önce grameri öretmeliler


rana_ozcn

Aa kediler birayı bırakmış mı?! NASIL OLUR !


eyma383183

Benim kedim sütünü icer neden olmuyor?


MynameisGu310815

Mənim fikrimcə burda kiçik də olsa boşluqlar var


bokist1

Cümle şu şekilde "my cat drinks milks" olmalıymış gibi geldi yani "the milk" değil "a milk" değil bu durumda geniş zaman için milks olmalı gibi bir durum oluşmuş bende yani anlatabildim mi bilmiyorum ancak böyle bir durum vardı yanlışımı yazabilirseniz müteşekkir olurum


Hamamci1

Benim kedim süt içer. Arkadaşlar bunu düzeltelim.


BusraGncr

Sonunda tutturdun Duolingo:) Pilav yiyen köpeklerden, çorba içen kaplumbağalardan sonra...


FatmaSlny

Drinks olduğunda, kedim sütleri içer olması gerekmiyor mu? Kedim süt içer, doğru cevapmış, "s" takısı alınca çoğul olmuyor mu?


UfukBalyan

Arkadaş ses gelmiyor, mikrofon çalışmıyor. Ama kontrol ve devam et uyarı sesleri var.


Merveakr445445

İngilizce dışında japoncayı da çok iyi ögretiyor


arjenekinci

arkadaşım benim kedim süt içerle kedim süt içerin arasındaki fark ne


CebrailKar5

"s" takısını surekli karıştırıyorum bunla ilgili pratigi olan varmi yardımcı olursaniz sevinirim teşekkürler.


YusufKaanTuran

Doğru cevaba yanlış diyor.


XxXGUMBALLXxX

Kedim süt içer deyince kabul etmedi.


doukan263503

benim kedim sütü içer yaptım :D


nderAda1

Benim kedi süt içer. Doğru değil mi?


RIZA32569

S takisi nerde konur nerde konmaz plase help me.


enay358753

The apple ve apple arasındaki fark ney


Medyayi

Dogru yaptım hata verip benim yazdığımın aynısını doğru cevap diye belirtti.


Aliosman316024

Doğru cevabi yaptigim halde yanlış verdi


Bekorc61

Demek bira içemeyen kediler de varmış


NazKorkmaz8

Otomatik çevirme yanlış yapmama sebep oldu


CANACAR1

Benim kedi süt içer nesi yanlış


murat1905

Bende aynısını yazdım. Cevap gelince banada yaz


ugurcansayan

Türkçede yanlış. "Benim anne, senin yaş, onun tüfek" Türk dilbilgisine uygunsuz. "Benim annem, senin yaşın, onun tüfeği" olarak konuşulmalı.


halilaysin

Kardesim turk dilbilgisini bi incele.. Benim annem demene gerek yok yada senin yaşın.. Anne(m) yaş(i)(n) dediginde anliyoruz zaten sahiplik ekini (m ve n) her dilin kendine ozgu dil bilgisi var iste.. dil bilgimiI anlatirkwnde ekaik anlatmamak lazim


ZerrinDine

Aynen türkçe doğru konuşulmağı için artik böyle saçma çeviriler olabiliyor.


softblumore

My kelimesini mayay diye okuyo helal olsun cidden


bekirozbek90

My cad drinks milk nerde hata var


hulyazkkm

arkadaş şu mikrofona sesimizi bi algilatamadik ya..


HalilIbrah633265

Cats diyor cats yazıyorum yanlış dio


SerkanSalk

kopek kendi suyunu icti its geldi kedi kimin sutunu iciyor peki bu nedir ya


evlimisin

Naber iyidir abi ben aleyna siz telefon numarası


Alara_Akan

Ya bazilarini anlayamiyorum keske konu anlatimli olabilseydi ne guzel olurdu


ErtanDebre

Benim kedim süt icer cevabini verdim kabul etmedi yanlis olan ne?


perihan186296

He ,she, it gibi üçüncü tekil sahislarda fiilerine s" takisi gelir cat - it dir


TUBAHOMEK

acaba neden drinks'e s geliyor???????????


kbrankol

Drinks neden drink değil


beyzaayvac0

benim bu cümlede anlamadığım tek şey şu "drink " kelimesine "s" takısı gelmiş ama türkçe çevirisinde çoğul bir anlam katmamış. aslında "drinks " yerine "drink " olsaymış daha iyi olabilirmiş tabi ama bunu ustalarına sormak gerek !!!!!!


sultanecem

Off yalnışlıkla 2 kez kedim yazmışım yalnış saydı!!!!!


Sinem718

orada DRİNK kelimesinde S takısı olmak zorunda mı ??


sabella285212

Olmak zorunda cünkü my cat derken it kullanmis oluyoruz ve ingilizce grammarine gore he she ve it e s takisi gelir


Kaansabriy

He she it gelince gelmek zorunda fakat i you we they geldiginde fiil aynen yazilmak zorunda bu sasece genis zamanda gecerli


FatmaNevaS1

Evet çünkü she he it ozneleri olunca fiilin sonuna s takısı gelir kedi de it oznesi yerine gecer


enes979084

Çok kolay yaaaa


grog16

benim kedim süt içer olması gerekmıyormu benmı yanlıs hatırlıyorum arakadaslar


yavuzkerem1

Kedilerin süte alerjisi var bir kere :DDD


sinbad60

Geri zekalı bu program yaa. Benim kedim süt içer dedim kabul etmedi mal ya mal mal.


HayalSarat

Benim kedim süt içer de olabilirdi


mahmutfaruk

benim kedi süt içer yazdım kabul olmadı haliyle :D


Rabicaaa

içer yazıcama içerr yazmışım kabul etmedi


glseren593955

bence bu çok saçma ha süt ha sütü ne var sanki kabul etse ne olur ki:(:(:(:(


GizemAlkan11

Kediler süt içmez. Böyle saçma cümlelerle lütfen insanların bilgilerini etkilemeyin bu programı kullanan çocuklar var. Cümleleri doğru bilgi olarak ciddi algılayabilirler. Sonra her tarafta kediye süt veren cahil insanlar görüyoruz


YusufKaanTuran

Neden sana lingot vereyim?


34y

benim kedim sütünü içer neden olmuyo


MuRaTR

Sütünü derken orada belirtiyor. belirtmek için de başına the eki almış olması gerekirdi.


ugurcansayan

"My cat drinks its milk" olmadığı için olmuyor.


jonytay

''My cat"" kedim demek.cevabi yanlis buldu ve sadece kedi dedi.neden


ugurcansayan

Birinci tekil kişinin ilgi durumunda çekimlenmiş öneki. Nesneye "Benim ...m" anlamı katar.


ebrarebrar

Ben demek my cat deyince sahipleniyor benim kedim oluyor


sudenazakt1

Benim kesim süt içer yazdım yanlış.dedi neresi yanlış


ekrem041

benim kedi süt icer yazdım.kedim yazmadım dıye kabul gormedı..benim kedi süt icer neden olmaz drinks s takısı aldıgındanmı...kedıylen ne alakası var o yuzdense..tesekurler


eneskemal1

benim kedimin sütü dedim olmadı


yaman162888

My diyo ama benim kedim demiyo kedim diyo


cemre4606

Bu uygulama cok guzel ya


BaranOffic

Doğru söyledim ama benim kedim süt içer olmayacak mı


seqde78

Bende"benim kedim süt içer" yaptım.Kabul ediyor.


sultanecem

Gerçekten -s takasını anlamıyorum.


erencoskun4

Cooooookkkkk sssaaaaccccmmmmaaaaa


erencoskun4

Ccccoookkkk sssaaacccmmmaaaa kolay soruyu yapamamissiniz


asDfBaran

Soru yanlış. Kedilerin süte alerjisi vardır.


kra285014

Yok yok bira içmesinde ne içerde için :) ;)


EfeVural

My en sevdiğim kelime


Ayten162900

drinks derken s takısı neden konmuş "he she it" de gelmiyomuydu

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.