1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Animals are not humans."

"Animals are not humans."

Çeviri:Hayvanlar insan değildir.

July 10, 2014

13 Yorum


Melisalison

İki sorum olacak, ilk olarak neden ''human'' değil de ''humans'' yani çoğul kullanmış? Ve eğer humans kullanılması gerekiyorsa ''people''da kullanılabilir miydi? Humans ve people arasındaki fark ne?


altugcyhn

burada human insan türünü kast ediyor. bird, cat gibi düşün people ise insan topluluğunu kast ediyor.


Tahaozr

Hayvanlar insan olamıyo ama insanlar hayvan olabiliyo bazen ;-)


JerryTommy

hayvanlar insan değildirler yanlış mı


yusuf449401

Biyolojik olarak bizde hayvanız


Hlya772167

Human tekil,humans çoğul değil miydi? Yani neden insanlar değil de,sadece insan?:)


Yigit_Karaca

Hiç bilmiyordum :D


Arzuurtekin

Kadının söylediği anlaşılmiyor ki our duydum are not mış meğer :(


sevin376946

Biyolajik olarak insanlar hayvan hayvanlar insan grubuna girer xD


Beyzanur394729

Çeviride hata yok mu? "Humans" insanlar olarak çevrilmeli.


Cenktu

Neden "human" değil ?


jajacoel

komik olmayan kızların yorumlarını okudum. gidiyorum.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.