"Yağ ve tuz"

Çeviri:Oil and salt

4 yıl önce

46 Yorum


emreenessak99

oil and saltolmalı arkadaşlar

3 yıl önce

04zuleyha

zaten öyle

1 yıl önce

filiz453160

Hee

11 ay önce

furkantrojka

Tereyağı ve yağ nasıl farklı iki kelimeyse, butter ve oil de farklı iki kelime. Birbirlerinin alanlarını karşılaşmazlar.

3 yıl önce

nes544114

Butter tereyagi tereyagi ve yag farklidir

3 yıl önce

Remziyye

Yağ hemde butter deyilmi?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

butter tereyağı

4 yıl önce

GlceErakma

Butter tereyağı :)

3 yıl önce

HaticeAyeY

Hayır butter tereyağı demek oil yağ

3 yıl önce

pelerin71

degil

3 yıl önce

IsmailcanT1

Tereyağı o

2 yıl önce

teemo61

butteride kullana biliriz

3 yıl önce

AslhanTaar

"Butter" tereyağı demek

3 yıl önce

lokman124

The oil and the salt şeklinde kullanım uygunmudur? "the" ekini neye göre kullanırız bilen biri aydınlatabilir mi?

3 yıl önce

FNAF2_MANGLE_TR

hayır petrol değil yağ

3 yıl önce

AhmetUrasS

Oil or salt neden olmadı

3 yıl önce

furkantrojka

Or, veya demektir. And kullanmalıydınız.

3 yıl önce

Murat439641

Ben sesli harfleri silince yanlıs veriyor

2 yıl önce

EmreZobi

Oil ve salt dedim olmadi

2 yıl önce

EyllTakran1

Butter de yok mu?

2 yıl önce

NanBaradAncalima

ben grease and salt yaptım . yanlış oldu grease yağ değil mi yahu daha önceki sesli soruda grease dedim oldu .

2 yıl önce

asuman123handan

yapıyom yapıyom nedense olmuyo

2 yıl önce

Ahmetcemil11

Ingilizce guzel ya

2 yıl önce

Ahmetcemil11

Ingilizce guzel

2 yıl önce

Erkan.YLMZ

Petrol ve tuz :D

2 yıl önce

TrkMuzaffer

Salt and oil yazdım olmadı garip...

2 yıl önce

ipek2007i

salt and oil oil and salt ikiside ayni seyler

1 yıl önce

t9u9b9a9

neden olmuyo yaa :(

1 yıl önce

eslemnur0

Benimkini kabul etmedii

1 yıl önce

eslemnur0

Kabul etmedi benimkini

1 yıl önce

Rumeysaime2

Arkadaşlar beni takip edebilirsiniz

1 yıl önce

MehmetEmin05

Ne fark eder!!!!! Ya oil and salt yada salt and oil!!! Saçmalık

1 yıl önce

selinderin00

Oil-> Yağ Butter->Tereyağı Karıştırmayın.

1 yıl önce

Melisanazm1

Oil and salt

1 yıl önce

SoneStarJ

Bunu tartıştığınıza inanamıyorum.

1 yıl önce

EdanurC03

butter and salt ta olur teretağı da bir yağ sonuçta lutfen sorular daha net olsun

1 yıl önce

furkantrojka

Aslında sorular oldukça net. Oil'i tereyağının karşılığı olarak kullanamayacağınızı öğretiyor bu soru.

1 yıl önce

EdanurC03

oil zeytinyağı butter tereyağı demek ikiside olur

1 yıl önce

sevim265864

[silinmiş]

1 yıl önce

sevim265864

ÇEAB yağ ve tuz

1 yıl önce

EYLULELFBA

ters yazıyorum onu kabul etmiyor

11 ay önce

filiz453160

Heee oil and salt

11 ay önce

Burak893137

Biraz saçma

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.