Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Yağ ve tuz"

Çeviri:Oil and salt

0
4 yıl önce

66 Yorum


emreenessak99

oil and saltolmalı arkadaşlar

2
Cevap ver3 yıl önce

04zuleyha

zaten öyle

1
Cevap ver1 yıl önce

filiz453160

Hee

0
Cevap ver8 ay önce

furkantrojka

Tereyağı ve yağ nasıl farklı iki kelimeyse, butter ve oil de farklı iki kelime. Birbirlerinin alanlarını karşılaşmazlar.

1
Cevap ver3 yıl önce

nes544114

Butter tereyagi tereyagi ve yag farklidir

1
Cevap ver2 yıl önce

Remziyye

Yağ hemde butter deyilmi?

0
Cevap ver4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

butter tereyağı

9
Cevap ver4 yıl önce

GlceErakma

Butter tereyağı :)

2
Cevap ver3 yıl önce

HaticeAyeY

Hayır butter tereyağı demek oil yağ

1
Cevap ver2 yıl önce

Murat439641

oil yag butter de katı yag ayrliyor yaani

-3
Cevap ver2 yıl önce

pelerin71

degil

0
Cevap ver3 yıl önce

IsmailcanT1

Tereyağı o

0
Cevap ver2 yıl önce

FNAF2_MANGLE_TR

bilmiyorum

-1
Cevap ver2 yıl önce

glenaydilarada

tereyağı margarin demek

-4
Cevap ver2 yıl önce

teemo61

butteride kullana biliriz

0
Cevap ver3 yıl önce

AslhanTaar

"Butter" tereyağı demek

2
Cevap ver3 yıl önce

teemo61

yag demek

-4
Cevap ver3 yıl önce

pelin-naz-cicek

TERE"YAĞI" KISACA DEĞİL BUTTER TEREYAĞI DEMEK

3
Cevap ver3 yıl önce

lokman124

The oil and the salt şeklinde kullanım uygunmudur? "the" ekini neye göre kullanırız bilen biri aydınlatabilir mi?

0
Cevap ver2 yıl önce

FNAF2_MANGLE_TR

hayır petrol değil yağ

0
Cevap ver2 yıl önce

AhmetUrasS

Oil or salt neden olmadı

0
Cevap ver2 yıl önce

furkantrojka

Or, veya demektir. And kullanmalıydınız.

1
Cevap ver2 yıl önce

38serpil

Or olumsuzlarda kullanılır. Öğren de gel

-1
Cevap ver2 yıl önce

furkantrojka

Or olumsuzlarda veya olumlularda kullanılır diye bir kaide yok. Or, veya demektir.

0
Cevap ver2 yıl önce

Murat439641

Ben sesli harfleri silince yanlıs veriyor

0
Cevap ver2 yıl önce

EmreZobi

Oil ve salt dedim olmadi

0
Cevap ver2 yıl önce

EyllTakran1

Butter de yok mu?

0
Cevap ver2 yıl önce

NanBaradAncalima

ben grease and salt yaptım . yanlış oldu grease yağ değil mi yahu daha önceki sesli soruda grease dedim oldu .

0
Cevap ver2 yıl önce

asuman123handan

yapıyom yapıyom nedense olmuyo

0
Cevap ver2 yıl önce

Ahmetcemil11

Ingilizce guzel ya

0
Cevap ver2 yıl önce

Ahmetcemil11

Ingilizce guzel

0
Cevap ver2 yıl önce