1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Do you believe that women re…

"Do you believe that women really feel free?"

Çeviri:Kadınların gerçekten özgür hissettiklerine inanıyor musun?

July 10, 2014

11 Yorum


menekshe

çeviriye göre...'feel Really Free' daha iyi olmaz mı?

August 18, 2014

zneel

buradaki that 'o' anlamında kullanılmış olamaz mı?

July 10, 2014

Selcen_Ozturk

hayır. women çoğul olduğu için "those" olurdu.

July 10, 2014

neo2beyaz

Hayır. Do you believe that buna inanıyor musun anlamina geliyor. That'in -dığı anlami da var.

February 4, 2019

kablll

Peki woman olsaydı cümle başka bir şekilde çevrilebilir miydi?

July 20, 2014

menekshe

Do you believe that woman really feels free? Woman tekil oluyorsa fiil 'feels' olması lazım....Bide sadece 'o kadın' hakkında soru soruyorsun

August 18, 2014

melikedi1
December 18, 2017

ModdedGami

O kadınlar olmalıydı boşu boşuna combom bitti

August 8, 2018

neo2beyaz

O kadınlar olmayacak. Oyle derseniz anlam değişir.

February 4, 2019

A--U

sevgili adminler , harbiden bazı şeylerde manyaklaşıyorsunuz. "o kadınların gerçekten özgür hissettiklerine inanıyor musun?"-- yazıyorum. programınız "yalnış" diyor . sebep ? başına sadece bir "o" koydum diye mi? e madem "o" olmaması lazım , ingilizce cümledeki "that"ın ne işi var orda? azıcık tutarlı olun yaaa ! aşamayı geçmek için , illa programınız istediği saçma,eksik çevirilere muhtaç etmeyin bizi.

January 18, 2019

neo2beyaz

Orada o demeniz anlam bozukluğu yaratır. Genel kadın cinsiyetinden bahsediliyor burada. "do you believe that" buna inanıyor musun anlamına geliyor. That'in ayrıca -dığı anlamı oldugu için doğrusu "Kadınların gerçekten ozgur hissettiğine inanıyor musun?" Olacak.

February 4, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.