Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"She drinks milk."

Çeviri:O süt içer.

0
4 yıl önce

23 Yorum


benbeyza

S takısı gelince sütler olmuyormu niye s takısı getirmem gerek

3
Cevap ver3 yıl önce

Rukiye114619

Çünkü ingilizcede olan geniş zamanda he, she ve it öznelerine "-s"takısı getirilir ama diğer özneler yani I,you,we,they 'e"-s"takısı getirilmez.

7
Cevap ver3 yıl önce

ArdaAras3

Aynen(:

1
Cevap ver1 yıl önce

Muhammet123123

He she it fiilin başına gelirse fiile s takısı gelir

2
Cevap ver3 yıl önce

hikmetce

burdaki s takisi ne is goruyor

1
Cevap ver3 yıl önce

hihahooo

Süt sayılamaz ondandı galiba

1
Cevap ver3 yıl önce

BerraiermS

İngilizce'de ş ö ü yok

1
Cevap ver3 yıl önce

ekrem041

şimdi ben o sütü icer yazdım drinks s takısından dolayı ama normalde o süt icer olacakmış diyecegım su ben she drinks milk dedim bir ingilıze mön mön bakarmııı hıcmı anlamaz...

1
Cevap ver2 yıl önce

Yamurylmaz11

Ne dediği hiç anlaşılmıyoki yaa

1
Cevap ver2 yıl önce

pvoprobro

o süt içiyor da aynı o süt içer de aynı

1
Cevap ver1 yıl önce

NerminBeri

sadece O yerine, o kız neden hatalıdır?

1
Cevap ver1 yıl önce

BETL83151

Ama ben "o kız süt içer'' yazdım,duolingo ise "o süt içer "diye kabul etti. Bir açıklar mısınız???Lütfen...

1
Cevap ver1 yıl önce

NeetErenAl

Bende kendi yanlış söyledi

1
Cevap ver1 yıl önce

mirafi2

Bikere cumleyi okuyan kisi yalnis okuyo sonra bize kadinin soyledigi seyi yazin diyo bizde yaziyoruz kabul etmiyo

1
Cevap ver1 yıl önce

mirafi2

Yani diyecegim o ki sorun bizde degil duolimgo kullanicilari. Sorun cumleyi soyleyen kadinda.☺

1
Cevap ver1 yıl önce

zorildiz

Şhe drinks milk yazdım neresi hatalı Ş değil s mi olucaktı

0
Cevap ver3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

evet İngilizcede ş harfi yok

14
Cevap ver3 yıl önce

Feyza1234

drinks yerine drink neden olmuyor

0
Cevap ver3 yıl önce

Elifztrk684619

Neden

0
Cevap ver8 ay önce

Utku799223

Toprak sizicokseviyor.

0
Cevap ver7 ay önce

irem667904

Merhaba

0
Cevap ver4 ay önce