"Shedrinksmilk."

Çeviri:O süt içer.

4 yıl önce

28 Yorum


benbeyza

S takısı gelince sütler olmuyormu niye s takısı getirmem gerek

4 yıl önce

Rukiye114619

Çünkü ingilizcede olan geniş zamanda he, she ve it öznelerine "-s"takısı getirilir ama diğer özneler yani I,you,we,they 'e"-s"takısı getirilmez.

3 yıl önce

ArdaAras3

Aynen(:

1 yıl önce

Muhammet123123

He she it fiilin başına gelirse fiile s takısı gelir

3 yıl önce

NerminBeri

sadece O yerine, o kız neden hatalıdır?

2 yıl önce

hikmetce

burdaki s takisi ne is goruyor

4 yıl önce

hihahooo

Süt sayılamaz ondandı galiba

4 yıl önce

BerraiermS

İngilizce'de ş ö ü yok

3 yıl önce

ekrem041

şimdi ben o sütü icer yazdım drinks s takısından dolayı ama normalde o süt icer olacakmış diyecegım su ben she drinks milk dedim bir ingilıze mön mön bakarmııı hıcmı anlamaz...

3 yıl önce

Yamurylmaz11

Ne dediği hiç anlaşılmıyoki yaa

2 yıl önce

pvoprobro

o süt içiyor da aynı o süt içer de aynı

2 yıl önce

BETL83151

Ama ben "o kız süt içer'' yazdım,duolingo ise "o süt içer "diye kabul etti. Bir açıklar mısınız???Lütfen...

1 yıl önce

NeetErenAl

Bende kendi yanlış söyledi

1 yıl önce

mirafi2

Bikere cumleyi okuyan kisi yalnis okuyo sonra bize kadinin soyledigi seyi yazin diyo bizde yaziyoruz kabul etmiyo

1 yıl önce

mirafi2

Yani diyecegim o ki sorun bizde degil duolimgo kullanicilari. Sorun cumleyi soyleyen kadinda.☺

1 yıl önce

zorildiz

Şhe drinks milk yazdım neresi hatalı Ş değil s mi olucaktı

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

evet İngilizcede ş harfi yok

4 yıl önce

Feyza1234

drinks yerine drink neden olmuyor

3 yıl önce

Elifztrk684619

Neden

1 yıl önce

Utku799223

Toprak sizicokseviyor.

1 yıl önce

irem667904

Merhaba

9 ay önce

azranur242424

S takısı getirildiğinde cogul olup sutler dememiz gerekmiyomu

6 ay önce

EcemDzolu

O süt içer dedim ama yanlış çıktı

5 ay önce

OsmanZekie

I am hearing lake...but it was milk

2 ay önce

Rashit_61

Buradaki s takısı geniş zaman anlamı ifade ediyor sanırım. "İçer" demek.

2 ay önce

Tahazdere1

She yerine O yazmadım Kız yazdım.Saçmalık ya bu site ben anlıyamıyorum.

2 ay önce

Tahazdere1

iingilizcede 11 seviyeyim YEAH''^+&%

2 ay önce

ylmaz375351

she o kız demek degilmi neden sadece o demedigim için yalnış sayıyor

5 saat önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.