"He never used that word."

Çeviri:O, o kelimeyi asla kullanmadı.

4 yıl önce

18 Yorum


bulentkeles

O hiçbir zaman o kelimeyi kullanmadı, cevabımı kabul etmedi. Bu ifade tercümeyi karşılıyor olması lazım. Burdaki hata nedir?

4 yıl önce

Viforvendetta

eklenmemiştir. raporla

4 yıl önce

BaranOur

O hiçbir zaman bu kelimeyi kullanmadı yazdım kabul etmedi

3 yıl önce

unsalcibram

Bu=this/ o,şu=that

3 yıl önce

Noxl
Noxl

"o, o kelimeyi asla kullanmazdı " nın çevirisi nasıl olur

4 yıl önce

unsalcibram

"She never used to use that word" tam emin değilim ama dediğiniz cümlenin çevirisinde "used to" kalıbını kullanmalıyız diye biliyorum.

3 yıl önce

Yunus.Yaman

Şimdi geniş zamanın eki hangisi oluyor

3 yıl önce

MesutKara4

He would never used that word.

8 ay önce

emrehendekci

Neden used ?

2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

"Use" = "kullanmak" (yalın hali) / "used" = "kullandı" (geçmiş zaman hali) . Eğer sorunuz neden çeviri olumsuz cümleyken, İngilizce cümlede herhangi bir olumsuzluk (not vb.) yoksa: "never" vs. gibi cümleler, cümleye direk olumsuzluk kattıkları için tekrardan bir "not" vb. gibi eklemelere ihtiyaç duyulmaz.

2 yıl önce

alpersude

o bu kelimeyi asla kullanmadı

2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

"Bu"= "This"

2 yıl önce

alpersude

bir çok çevride that de bu olarak geçiyor duoda

2 yıl önce

bengisu722359

O asla bu kelimeyi kullanmaz yazdim kabul etmedi olamaz miydi

1 yıl önce

pandali_corap

That bu anlamından daha cok o anlaminda kullaniliyor

1 yıl önce

CemTuran

O asla o kelimeyi kullanmadı buda dogru

9 ay önce

MesutKara4

Seyithan buralara çok hızlı gelmişsin. Dersleri birkaç kez tekrar et bence akılda kalıcı olur.

8 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.