1. المنتدى
  2. >
  3. الموضوع: English
  4. >
  5. "في سبتمبر يبدأ الخريف."

"في سبتمبر يبدأ الخريف."

الترجمة:In September fall starts.

July 11, 2014

27 تعليقًا


Shegab

what about in September start the Autumn


nuhajony

انا كنت اتوقع هذه الاجابه لان الجمله اسم وفعل ومفعول به


a11s22d33

fall starts In September

also correct


aljeichy1

فعلا وانا كمان قالي غلط


GhaDeer_salam

الخريف يبدأ في سبتمبر ..بس هو قال في سبتمبر يبدأ الخريف


NagiAid

Utumnهي فصل الخريف وfall تعني خريف العمر وليس فصل الخريف


gRC34

بالانجليزي الامريكي fallمعناها فصل الخريف وبالانجليزي البريطاني utumn معناها فصل الخريف


neAZ3

No it means a season


BasantAhme836206

جماعة انا كتبت in September automn begins فا دا كدا صح ولا ايه النظام علشان البرنامج حسبهالي غلط


mustafa2013xx

الجملة خطا


MohammedRa276172

ليه الجملة Autumn starts in September غلط ؟؟؟؟


Abdoshahee4

The autumn starts in September


nuhajony

هذا الصح١٠٠100/100


faty435981

ليه خطأ : in september start the fall


Sqdf11

Fall starts هي اللي خطأ


e-23456

شكله الترجم خطاء في كلمة الخريف .. وليس بداية النساقط autumn الخريف ولاتوجد هذه الكلمة في المربعات بل وجدت كلمة fall وهذا خطاء


KhloodTadm

شو القاعدة؟ ما فهمت ليش خطأ


moxa205937

I answered with "the autumn starts in September "


F71W8

ترجمة غير دقيقة


JE6G1

Autum or Fall


NagiAid

Utumn هو الصح


AhamdAl1111

fall and autumn the same meaning, and fall use in USA and autumn use in UK.

تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.