Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O, suyu içer."

Çeviri:He drinks the water.

4 yıl önce

24 Yorum
Tartışma kilitli.


NurdanErca

the neden konulur

4 yıl önce

Viforvendetta

he drinks water = o su içer

4 yıl önce

cem3883

The konulmasaydı anlam o su içer olurdu.The konularak anlam daraltilmis bir nevi

4 yıl önce

memduhoglu

S takısı neden geldi yardım

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

geniş zamanda 3. tekil şahıs için gelir

4 yıl önce

Clever-Boy-17

Bu soru da hata var : O suyu içer Ben It drinks water yazdım Bana She drinks water dedi . Şimdi içen kişi belli değil o yüzden benden 1 kalp aldı hem bu soru da hata var. (Error)

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hata falan yok

3 yıl önce

zgrEkinAyd

S takısı çoğul anlam katmaz her zaman geniş zamanı anlatmak için de kullanılır ben su içerim dediğinde yine s takısı kullanılır

4 yıl önce

beyzaaaxd

Ben su icerim derken s takisi kullanilmaz s takisi he she it te kullanilir sadece

4 yıl önce

edmarle9

"She drinks the water" şıkkını işaretledim, kabul etmedi. Doğru cevabı ise "It drinks the water" olarak gösterdi. Bu ne demek oluyor???

4 yıl önce

beyzaaaxd

Sorunun basinda dogru olan butun siklari osaretleyin diyo sen sadece birini isaretlemissin isaretlemdedigin de dogru cevaba goriyo o yuzdendir

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

soruları OKUYUN. bütün şıklı sorularda şu yazar

3 yıl önce

sivas_58_

ben he,drinks water yazdım kabul etmedi neden

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

the gerekli olduğu için

4 yıl önce

NagihanOku1

Neden the gerekli var olan bi sudan bahsetmemiz icin oncedem bi metinde sudan bahsetmek gerekmiyormu

4 yıl önce

kalibreli61

İt cansız varlıklar için kullanılmıyor mu o suyu içerde it in ne işi var

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayvanlar için de kullanılır ve hayvanlar da su içer

4 yıl önce

tubadal21

He ne icin She ne icin kullanilir

4 yıl önce

Viforvendetta

ikisinin anlamı "o" dur. Yani kişi zamiri.
biri bayan için biri de erkek için olarak farklı şekilde kullanılır.
he eats = o yer.(erkek)
she eats = o yer(bayan)
bir de "it" var. insan dışı varlıklar için. köpek,robot vs.

it eats = o yer
the dog eats = köpek yer

4 yıl önce

nirvanadelisi

the anlam değiştirmez diyorlar 'she drinks water' yazınca kabul etmiyorlar

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

kim nerde the anlam değiştirmez demiş? The İngilizcede çok önemli bir kelimedir, yukarıda da bazı farklar açıklanmış, detaylar: https://www.duolingo.com/comment/1646458

3 yıl önce

Sgvn

Doğru cevap hangisi ve neden ben bunu anlayamadım ? Yardımcı olursanız sevinirim.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

yanlış cevap verdiğinizde altta gösterilir, ayrıca cümle tartışmasına yani buraya girdiğinizde de yukarıda göreceksiniz

4 yıl önce

Sgvn

İlgi ve alakanız için çok teşekkür ederim Selcen Hanım.

4 yıl önce