"O, gazeteyi okur."

Çeviri:She reads the newspaper.

4 yıl önce

24 Yorum


fatihyurtsever

Gazete deseydi the konulmazdı ama gazeteyi dediği için (belirtiyor) the zorunlu

4 yıl önce

girunlu

Iyi de s takisi olmali diyor onu anladimda abi yanlislarimizi ogretsin su yuzden s takisi gelmeli veya the su tur cumlelere gelir diye not vermesi lazim

3 yıl önce

fatmapehli

S takisi neye gore geliyor

4 yıl önce

spnwolf

rutin yapılan bir FİİLİN sonuna

3 yıl önce

NigarCetin

he/she şeklinde cevaplamak zorunda kaldım.Her ikiside olur hatta it bile olur bence cevaplama kıstası yanlış.

1 yıl önce

orkunson

Ben "O" nun kadın olduğunu nereden bilebilirim He ile yaptım yanlış dedi.

1 yıl önce

ALPPASA

the olmaz mı ki bence bu tür hatalar için bi çözüm bulunmalı benden söylemesi

4 yıl önce

yunus.com

Yes,yes

3 yıl önce

iclalhalil1581

she read a newspaper da aynı şey ama

3 yıl önce

yunus.com

The goyunca ne işe yarıyore

3 yıl önce

yunus.com

The the the the the the the the the the olay budur

3 yıl önce

yunus.com

The the the the the the the the the işte olay budur gardaşim

3 yıl önce

sudenas13

Neden reads

2 yıl önce

Kardeleney3

The yi kullanmadim diyemi yaaa

8 ay önce

cem509579

Neden "has" yok?

3 hafta önce

Burakgr

The olmayinca ayni anlam olmuyor mu yani ?

4 yıl önce

Viforvendetta

"she reads newspapers" = o gazete okur

4 yıl önce

sprmis

She neye gore oldu??

4 yıl önce

Viforvendetta

bir şeye göre olmadığı için he,she,it hepsini kabul ediyor

4 yıl önce

Chmldi

Hayır etmiyor

3 yıl önce

KeremTopkaraoglu

'' The '' bir seyi vurgulamak icin kullanilir

3 yıl önce

drykznky

The konulmayinca neden olmuyor cok sacma!

4 yıl önce

LauraCoster

It could be he or she, right? Also, why not 'a newspaper' instead of 'the newspaper'....?

3 yıl önce

memoli_22

She is read newspaper olmuyormu read e s takisi vermeden is kullaninca olmuyormu

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.