Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O, gazeteyi okur."

Çeviri:She reads the newspaper.

0
4 yıl önce

23 Yorum


fatihyurtsever

Gazete deseydi the konulmazdı ama gazeteyi dediği için (belirtiyor) the zorunlu

9
Cevap ver3 yıl önce

fatmapehli

S takisi neye gore geliyor

8
Cevap ver4 yıl önce

spnwolf

rutin yapılan bir FİİLİN sonuna

-3
Cevap ver3 yıl önce

girunlu

Iyi de s takisi olmali diyor onu anladimda abi yanlislarimizi ogretsin su yuzden s takisi gelmeli veya the su tur cumlelere gelir diye not vermesi lazim

7
Cevap ver3 yıl önce

NigarCetin

he/she şeklinde cevaplamak zorunda kaldım.Her ikiside olur hatta it bile olur bence cevaplama kıstası yanlış.

2
Cevap ver1 yıl önce

orkunson

Ben "O" nun kadın olduğunu nereden bilebilirim He ile yaptım yanlış dedi.

1
Cevap ver1 yıl önce

ALPPASA

the olmaz mı ki bence bu tür hatalar için bi çözüm bulunmalı benden söylemesi

0
Cevap ver3 yıl önce

yunus.com

Yes,yes

0
Cevap ver3 yıl önce

iclalhalil1581

she read a newspaper da aynı şey ama

0
Cevap ver3 yıl önce

yunus.com

The goyunca ne işe yarıyore

0
Cevap ver3 yıl önce

yunus.com

The the the the the the the the the the olay budur

0
Cevap ver3 yıl önce

yunus.com

The the the the the the the the the işte olay budur gardaşim

0
Cevap ver3 yıl önce

sudenas13

Neden reads

0
Cevap ver2 yıl önce

Kardeleney3

The yi kullanmadim diyemi yaaa

0
Cevap ver6 ay önce

Burakgr

The olmayinca ayni anlam olmuyor mu yani ?

-1
Cevap ver4 yıl önce

Viforvendetta

"she reads newspapers" = o gazete okur

2
Cevap ver14 yıl önce

sprmis

She neye gore oldu??

-1
Cevap ver3 yıl önce

Viforvendetta

bir şeye göre olmadığı için he,she,it hepsini kabul ediyor

0
Cevap ver3 yıl önce

Chmldi

Hayır etmiyor

0
Cevap ver3 yıl önce

KeremTopkaraoglu

'' The '' bir seyi vurgulamak icin kullanilir

-1
Cevap ver3 yıl önce

drykznky

The konulmayinca neden olmuyor cok sacma!

-3
Cevap ver3 yıl önce

LauraCoster

It could be he or she, right? Also, why not 'a newspaper' instead of 'the newspaper'....?

-3
Cevap ver3 yıl önce

memoli_22

She is read newspaper olmuyormu read e s takisi vermeden is kullaninca olmuyormu

-3
Cevap ver3 yıl önce