A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Az a tudós felelős sok felfedezésért."

Fordítás:That scientist is responsible for many discoveries.

0
4 éve

1 hozzászólás


szullone123...

az én mondatom így hangzik : That scientist is responsible for a lot of discoveries-- ezt NEM fogadta el a program, holott szerintem ez is jó, sőt!!! A MANY állító mondatban elég hivatalos (igaz kérdő és tagadó mondatban mindig használhatjuk- kijelentőben pedig akkor, ha előtte oly szavak vannak, mint SO vagy TOO ). Az A LOT OF vagy a LOTS OF kifejezést használhatjuk bármely stílusban kijelentő mondatban ( Oxford szótár magyarázata után szabadon :D )

0
Válasz4 éve