Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O babasını cevaplar."

Çeviri:She answers her father.

4 yıl önce

22 Yorum


HakanAktas1

Dogru yaptım fakat o babasını cevaplar ne demek . Bence cumle yanlış seçilmiş

3 yıl önce

unsalcibram

Babası soru sormuş o da cevaplıyor mesela :)

3 yıl önce

HediyeEncq

he answers their father neden kabul görmedi?

3 yıl önce

unsalcibram

O babalarını cevaplar olur ki bu çok anlamsız bir cümle olur. Their onların demek çünkü. They answer their father olur.

3 yıl önce

kemal.yoru

Onlar babalarina cevap verirler .en oluru bu.

3 yıl önce

RezzanAtay

O derken kız veya erkek olduğunu bilmiyoruz he olabilir she de olabilir

1 yıl önce

salihoztas

Aynen iki doğru cevap var

2 yıl önce

salihoztas

Hocam BÜTÜN DOĞRU CEVAP LARI DİYOR İKİSİNİDE İŞARETLİYORUZ

2 yıl önce

otuz3

neden "the" gelmez ? cümle bence anlamca çok yanlış duruyor zaten ama hiç yoktan the olmalıydı diyorum

4 yıl önce

unsalcibram

His olduğu in the olmaz. His, a, one, two, my gibi belirleyici sözcükler varsa the kullanılmaz.

3 yıl önce

ibomelo

İKİ DOĞRU SEÇENEK VAR

3 yıl önce

unsalcibram

Zaten altı çizili bir şekilde; BÜTÜN DOĞRU CEVAPLARI İŞATETLEYİN yazıyor. Lar eki kullanıldığı için gayet bilinçli yapılıyor. Zaten şıklı sorularda genellikle iki doğru cevap oluyor.

3 yıl önce

EmineKocak1

He answers her father yazdım doğru çıktı. Yanlış olması gerekmiyo muydu

3 yıl önce

savasxxx

"O, (onun) babasını cevaplar" yani başka bir üçüncü kişinin babasına cevap vermiş olabilir.

3 yıl önce

EmrehanAte

"He answers him father" doğrusudur. "She" deseydin -her- gelirdi.

4 ay önce

blackzere

Bazilari cok yanlis yorum yapmis yalniz. İki dogru cevap var

3 yıl önce

deneme2114

Ewet 2 dogru seçenek

3 yıl önce

alperen66

Babayı she olarak alıyo

2 yıl önce

sakpgnlaar

she he yerleri farklı oldugu için yanlis cikti ikiside o anlamı taşıyor bunun icin yanlis oldu dedi saglik olsun genede dogru cevapladigimi düsunuyorum

9 ay önce

Sema349576

Ben "He answers her father" yaptim kabul etmedi

5 ay önce

Sema349576

Pardon "his" yaptim "her" değil

5 ay önce

memetebrar

"He" neden olmadı

5 ay önce