1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The girl eats the strawberry…

"The girl eats the strawberry."

Fordítás:A lány megeszi az epret.

July 11, 2014

9 hozzászólás

Népszerű hozzászólások szerint

eriksulymosi

Szamoca/eper nem?

July 11, 2014

attila.mes

Szeretném ha mindenki epret enne aki nem tudja szamócának hívni a szamócát !


levaia

TT. Duolingo, kéretik javítani, vagyis az eper mellé a szamóca változatot is elfogadni. :)


DiegoJaviUnlam

A lány eszi az epret. / The (A) girl (lány) eats (eszi) the (az) strawberry (epret).


HorvthBln

Honnan kell tudnom hogy megeszi? Ezt nem értem. Segítene valaki? Köszönöm.


Harga

Megeszi az epret. - She eats the strawberry. ; Epret eszik. - She eats a strawberry. She eats some strawberry. (Epreket eszik (fura), inkább epret eszik.)


Lilla486081

Azért nem szamócát írtak oda ezt az okoskodóknak mondom mert mindenkit az iskolában arra tanítottak hogy a strawberry az az EPER


Lilla486081

És ha valaki a strawberryt úgy hívja hogy szamóca az is jó mert a strawberrynek 2 jelentése van de eu nem azt jelenti hogy csak szamóca lehet mert eper is

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.