1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I am in class."

"I am in class."

Fordítás:Órán vagyok.

July 11, 2014

16 hozzászólás


M21-

Az osztályban vagyok. Ez nem jó?


Werton123

Én is azt írtam, ezek szerint nem, de beküldtem, hogy elfogadják.


fectroll

Mikor küldted be, merthogy nem fogadja el (2014.11.19.), pedig alapvetően a "class" osztályt jelent.


zsuzsanna.sinka

Ez a mondat NEM jelenti azt, hogy az osztályban vagyok. Az I am in THE class lenne. I am in class. = Órán vagyok.


fectroll

És tényleg! Meakulpa!!!


zsuzsanna.sinka

Ebben az esetben, így névelő nélkül nem jó az osztály, mert így tanórára utal.


kokusz_fagyi

"class" az nem osztály?


wiwiiiiih

aki osztályt írt az jelentse mert az is jó!


Kata704967

Az osztalyban vagyok


NyitraiGbo1

Az úgy hangzik: I am in the class.


GrgSzabolcs

az osztályban vagyok -ot irtam , az hogy lett volna ?


TthKlmn

Teljesen félrevezetik az embert mert nekem az írja iskolában vagyok, akkor a school mit jelent, én osztályt írtam de nem fogadja el


JanosGrenc

áj em in plá ezt hallom a feladatnál. csak a fórumon hallható tisztán az" in class"


JanosGrenc

in plá-nak hallható az in class helyett

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.