1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Benim bir kız kardeşim var."

"Benim bir kız kardeşim var."

Çeviri:У меня есть сестра.

February 23, 2020

5 Yorum


Mehdisgrov

У меня есть Ne demek ki ben anlamadım. Ya y yalnız ne anlama gelir


zehra559044

У меня есть "benim var" demek ama yalnız у ne demek bilmiyorum


AlvAysel

"У" tek başına bir anlama gelmez zaten.


NoobBerk

Kelimelerin anlamlarını bir yere not et de böyle şeylerde kafan karışmasın. Benim... M var anlamına gelir ve у sahip olmak anlamına gelir. İngilizce'deki gibi düşün. I have ile aynı


Dnya319937

Ты молодец

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.