"Hangi cep telefonu?"

Çeviri:Which cell phone?

4 yıl önce

14 Yorum


https://www.duolingo.com/darkshadow774467

cell phone ayri mi yaziliyo birlesik mi bi karar verin artik soruyu yazarken birlesik yaziyosunuz ama biz cevapladigimizda ayri yazilmasi gerektigi yaziyo. garip

3 yıl önce

https://www.duolingo.com/sude69

Cell phone birleşik mi yazılıyo ayrı mı

2 yıl önce

https://www.duolingo.com/Hakan_Kurt

Which cellphone is it yazdim olmadi

3 yıl önce

https://www.duolingo.com/abdurrahma795766

Arkadaşlar Aranızda Nedden Cellphones = Cep Telefonları Manasına Geldiği İçin Cümleyi Çoğul Yapacağından Yanlış Olur !

2 yıl önce

https://www.duolingo.com/abdurrahma795766

Bi Diğer Konu İse Cell phone Diğe Yazılır Ve Asla Birleşmez Yazım Hatası Var !

2 yıl önce

https://www.duolingo.com/EsinEkinci

Rapor edin

1 yıl önce

https://www.duolingo.com/albatros6

which the cellphone yazsak the 'nın getirdiği anlam ne oluyor?

3 yıl önce

https://www.duolingo.com/jkk1907
jkk1907
  • 25
  • 12
  • 8
  • 8
  • 7
  • 2
  • 2
  • 2
  • 2
  • 5

Which is the cellphone yazdım kabul edilmedi

3 yıl önce

https://www.duolingo.com/oned-neonjungle

Niye "telephone" geçerli değil? Sonuçta aynı anlamda

3 yıl önce

https://www.duolingo.com/jzlcdh
jzlcdh
  • 13
  • 12

Çünkü günemüzde "telephone" demiyoruz çünkü o cihaz cok yaygın, o yüzden bu üç heceli kelime kısaltık yani "phone".

Ama belki 80 yaş dan daha buyuk hala "telephone" diyorlar.

3 yıl önce

https://www.duolingo.com/selchuq

smartphone'u da kabul etmiyor :)

2 yıl önce

https://www.duolingo.com/jzlcdh
jzlcdh
  • 13
  • 12

Sadece geekler "smartphone" diyor. Millet "phone" diyor.

2 yıl önce

https://www.duolingo.com/sinanmer

Aslında dediğin doğru

1 yıl önce

https://www.duolingo.com/Fatih862687

Aynisi zaten yazdigim hata verdi. Ve doulingo serimi 1gün atladim sifirladi moralim bozuldu. Telefi modu olsa .hasta yada yolcu olabiliyoruz .sifirlama bu kadar kolay olmasa iyi olur

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.