1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "I read both books."

"I read both books."

Μετάφραση:Εγώ διαβάζω και τα δύο βιβλία.

July 11, 2014

3 σχόλια


giannis_efs

Εγώ έγραψα "Εγώ διαβάζω και τα δύο τα βιβλία", γιατί είναι λάθος;


MARIAOIKON2

Γράφω: "διαβάζω δυο βιβλία μαζί" ποια είναι η διαφορά με το "εγώ διαβάζω και τα δυο βιβλία" που λέει η απάντηση ; Γιατί μου το χρεώνει λάθος;


tlSlD7pP

Hello! Τι συμβαίνει και επαναλαμβάνεται το ίδιο θέμα με την προφορά του read? Στην κανονική και στην αργή προφορά ακούγεται ρέd, (Past simple) ενώ στην τράπεζα λέξεων ακούγεται ρί:d ( Present Simple) που είναι το σωστό. Ευχαριστώ!

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.