Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"We wrześniu zaczyna się jesień."

Tłumaczenie:In September fall starts.

4 lata temu

10 komentarzy


Mircia729633
Mircia729633

Jesli dobrze kojarze to roznica jest nastepujaca Fall- American English, Autumn- British English

1 rok temu

M0DVH
M0DVH

Fall starts in september. Tez jest ok.

3 miesiące temu

buskes76

tak, też zalicza

2 miesiące temu

krakusek

Fall to jedno z określeń na jesień. Też popełniłem w tym zdaniu błąd. Osobiście nigdy w normalnej rozmowie nie spotkałem się, by ktoś używał tego słowa w takim kontekście.

3 lata temu

soroq

W tescie wyboru raz zalicza a raz nie zalicza zdania In september fall starts Gdy zaznaczylem zdanie, to byl blad. Gdy kilka zadan pozniej byl ten sam test wyboru i zdania nie zaznaczylem rowniez potraktowal to jako blad.

11 miesięcy temu

Janina639596

Ale autumn też oznacza jesień. Więc dlaczego z wyrazem autumn jest źle ?

8 miesięcy temu

ronek222

Dlaczego nie może być: In september begin Autumn.

4 lata temu

VictoriaWi29495

Właśnie, też tak napisałam :/

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

Musimy zachować szyk zdania twierdzącego: najpierw podmiot (autumn), potem orzeczenie (begins - bo podmiotem jest 3.os.l.poj). Określenie czasu może być na początku lub na końcu, czyli In September autumn begins lub Autumn begins in September.

4 lata temu

VictoriaWi29495

Dziękuję za odpowiedź :)

4 lata temu