Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"We wrześniu zaczyna się jesień."

Tłumaczenie:In September fall starts.

4 lata temu

6 komentarzy


Mircia729633
Mircia729633

Jesli dobrze kojarze to roznica jest nastepujaca Fall- American English, Autumn- British English

1 rok temu

Janina639596

Ale autumn też oznacza jesień. Więc dlaczego z wyrazem autumn jest źle ?

9 miesięcy temu

M0DVH

Fall starts in september. Tez jest ok.

4 miesiące temu

buskes76

tak, też zalicza

3 miesiące temu

krakusek

Fall to jedno z określeń na jesień. Też popełniłem w tym zdaniu błąd. Osobiście nigdy w normalnej rozmowie nie spotkałem się, by ktoś używał tego słowa w takim kontekście.

3 lata temu

soroq

W tescie wyboru raz zalicza a raz nie zalicza zdania In september fall starts Gdy zaznaczylem zdanie, to byl blad. Gdy kilka zadan pozniej byl ten sam test wyboru i zdania nie zaznaczylem rowniez potraktowal to jako blad.

1 rok temu