Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Adam elmayı yer."

Çeviri:The man eats the apple.

4 yıl önce

27 Yorum


YusufYaln

An Apple olması gerek the Apple saçma

2 yıl önce

NisaAy3

An bir demek orda bir elma yazmıyor

3 ay önce

AlperEnezO

'Elmayı yer' diyor 'bir elma yer' değil

1 hafta önce

aysenuryildiz

The man eats apple niye olmuyo

3 yıl önce

pyesco

Elmayı derken niteleme the gelcek

3 yıl önce

melike435691

The

4 ay önce

omerKalkan

neden eat olmaz adam yerine he kullana bileceğimiz içinmi

4 yıl önce

Viforvendetta

Evet.
adam = he
adamlar = they

4 yıl önce

AHMEDBAKAR3

Evet

1 ay önce

teomanilker

Aynen omer abi

4 yıl önce

melike435691

Var bu beni cok gicik ediyo ya

4 ay önce

YilmazKo1

Neden Apple dan önce the yazılır

7 ay önce

AlperEnezO

Bir cisimi elinle gösterir gibi anlatıyorsa the gelir. Örnek: Bread = ekmek The bread = ekmeği

1 hafta önce

tuana6624

neden man eat apple olmaz

2 yıl önce

EmrehanAte

Man "He" olduğu için (O-Erkek) eat olmaz.

3 ay önce

anyela0000lekme

karişik

1 yıl önce

zaferatun

Adam dediğinde he she it takısı akla gelir direk adam deyince he takısı konur the man gelmez

5 ay önce

Yukichan666306

the ların canı cehenneme

4 ay önce

teomanilker

Bune abi ya eat olmasi lazim adamalar dmyoki

4 yıl önce

sefaaa123

Zaten adamlar deseydi eat olurdu

4 yıl önce

EmrehanAte

Fiile gelen "s" sadece çoğul özneler ile kullanılmaz. - He, She, It - Tekil özneleri bulunan cümlelerde fiile -s- takısı gelir. "The man" öznesi de - He - tekil öznesidir aynı zamanda (O-Erkek) Yani doğru, "eats" oluyor.

3 ay önce

Daredevil206

Eat olması da gerek ama

2 yıl önce

EmrehanAte

The man "He" anlamına geldiği için (O-Erkek) eat kullanılamaz.

3 ay önce

NisaAy3

Niye "the" koumamız gerekiyor?

The man eats apple yazdım olmadı.

Lütfen düzeltin

3 ay önce

sinem677349

Apple dan önce neden the yazildi

2 hafta önce

MelihKacan

nv

1 yıl önce

gul231

Ha the apple hs apple yaa Off

3 yıl önce