"Transportation"

Fordítás:Szállítás

4 éve

11 hozzászólás


Gizus123

Egérre kiírja, hogy "közlekedési", de ha ezt írom be fordításnak, nem fogadja el.... miért?

4 éve

budai.doc

Mert béna, akarom mondani béta.

4 éve

JuditkaB

ez jó ! :)

3 éve

fectroll
fectroll

Áháháháhá! De te ugye profi vagy, nem? Ez mondjuk eddig is tisztán látszott...

4 éve

MoTib
MoTib

Gizus123! A "szállítási" opció is, ezt az eredményt adja. Azaz nem fogadja el...

4 éve

Gizus123

De ezek tényleg rosszak, vagy jelentsünk... jelentsünk....?

4 éve

MoTib
MoTib

Javítsunk!

4 éve

JuditkaB

Tanuljunk!!! :)

3 éve

fectroll
fectroll

Magunkba nézzünk... pfff

3 éve

evairenpinter

A jelzőhöz jelzett szó is kell ... No, itt pedig csak egy köznév "álldigál" magában, igaz, többszörösen képzett alakban.

2 éve

Boby001

ne puffogj fotelkommando

3 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.