A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I have to accept it."

Fordítás:El kell fogadnom.

4 éve

9 hozzászólás


Xelph

It=ez (tárgy, állat, ha nem tudjuk a nemét) - alany Ezt - egy ige tárgyaként

4 éve

Vary88

osztom xelph véleményét

3 éve

GergelyMol1

Köszönöm!

3 éve

Xelph

A ,,must" és a ,,have to" ugyanaz (,,kell"), a ,,need to" inkább a ,,szükség van valamire".

3 éve

Leving

bejelentettem, hogy szerintem az "El kell fogadjam" is jó. Ugye?

3 éve

GergelyMol1

Teljes a következetlenség az it szó használatában. Van erre valami szabály?

4 éve

Batorka

Szövegkörnyezet nélkül érdekes. kell = must, have to = kellene, kicsit enyébb, eddig legalábbis így tudtam.

4 éve

quartzhun

A "must" az a belső kényszeres "kell" pl.: Meg kell mosnom a hajam, mert úgy érzem, hogy koszos. A "have to" és a "need to" szintén "kell", de általánosságban értendő és szabadon felcserélhetőek. Tehát mondhatom a fenti mondatot úgy is, hogy "I need to accept it."

3 éve

Sztankay54

Akceptálnom kell....Ezt muszáj lenne elfogadnia.

2 éve