"Wehadgivenyouamotorcycle."

Çeviri:Biz size bir motosiklet vermiştik.

4 yıl önce

6 Yorum


Goldenay

Verdiydik is a slang

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

doğrusu "vermiştik" zaten (yukarı bakın). ama "verdik" yazdığınızda ona en ykaın alternatif olan "verdiydik"i görürsünüz. past perfect: geçmişin geçmişi

4 yıl önce

MErenOktay

motorsiklet neden kabul olmadı? :(

2 yıl önce

amaneden

Geçmişin geçmişi, mişli zaman olarak çevrilmemeli bence.

3 yıl önce

Silayin

Burada had sahip olmak değil miydi.Neden had kullanıldı ? :/

3 yıl önce

Mesutov

Had Bu zamanda yardımcı fiil

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.