1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Senin geleceğine!"

"Senin geleceğine!"

Çeviri:To your future!

July 12, 2014

19 Yorum


EdebiyatDt

Senin geleceğine derken hangi anlamda acaba : )

December 24, 2014

Heyman491765

:D

August 12, 2019

mahsumdemir

Neden "For your future!" değil?

March 21, 2015

StellaMerlo

For your future= Senin geleceğin için demektir. To= ''-e'' veya ''için'' anlamı katar.

August 26, 2016

Dpumetin

Neden to kullanıldı....

August 26, 2014

StellaMerlo

Cümlede ''-e'' anlamı taşıdığı için.

August 26, 2016

alibutik

sağol

April 9, 2017

iCagatay

Gelecek + ine olduğu için

January 27, 2015

Ha.run

senin geleceğine.. gelmişine... geçmişine.. gelmeyeceğine.. gelemiyebilemeyeceğine bile...

December 20, 2018

Heyman491765

gelemeyebileceğine nasıl bir kelimedir yaw bakarak yazdım :D

August 12, 2019

mer426956

Senin geleceğine... sonra ne gelirse:):):):):)

March 13, 2018

EnesDolu

to your next. niye değil

July 12, 2014

Viforvendetta

future = gelecek
next = sonraki,bi sonraki gibi anlamları var.

July 12, 2014

SenaSubasi

Sacma bi cumle degil mi

April 23, 2015

Qvara

For your future neden olamaz?

October 5, 2015

Heyman491765

cümlenin anlamı "geleceğin için" olduğundan

August 12, 2019

DilayDlkc

For your future = senin geleceğin için

June 27, 2016

ogstr97

ben de to yu genelde bir yere yönelme gibi anlamlarda bilirdim bu cümle bana eksik gibi geldi

September 11, 2016

Heyman491765

sonuçta gelecğine yönelmiş

August 12, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.