1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I have her skirt."

"I have her skirt."

Çeviri:Onun eteği bende.

July 12, 2014

17 Yorum


reverend61

"Ben onun eteğine sahibim"i nasıl ayırt edeceğiz?

August 15, 2014

velibenek

bende merak ediyorum bunu

August 16, 2014

reverend61

O zaman her doğruyu kabul etmemek gerek burda...:)

August 16, 2014

FatmaZehraGirgin

Bende metak ediyorum.

May 23, 2018

nicolas798790865

Aynen

July 4, 2019

vvsey

I own her skirt. I am the owner of her skirt. She has my skirt. She wears my skirt. The skirt that she wears is mine.

Ama "her skirt", eteğin sahibi o demek.

March 1, 2015

dCandan

Ayni sekilde

October 21, 2014

Ceren493436

Bende oyle yazdim sonucta Have sahiplik eki

March 3, 2019

grkemDarda

"Benim eteğim onda" farkı nasıl ayırt edebiliriz?

July 12, 2014

Selcen_Ozturk

She has my skirt: "Benim eteğim onda"

July 12, 2014

mucalt

She nasil onda oldu. Kafam kariştı. Cumleler cok kurgusal yani gunluk hayatta kullandigimiZ cumleler degil. Galiba zorlanmamizin temel nedeni bu.

April 13, 2015

Gktu464024

selcen hanım bu cümlenin çevirisinde ben onun eteğine sahibim dememiz gerekmiyor mu? onun eteği bende anlamı nasıl çıkıyor.Yardımcı olursanız sevinirim.

October 2, 2018

lenova8
  • I have skirt. (Benim eteğim var)

  • I have her skirt. (Onun eteği bende)

Bu cümlelerde "her" gibi iyelik sıfatları olup olmadığına gore anlam farkı çıkıyor.

July 18, 2018

Ayfer915363

Türk çede eteği ile eteklik aynı manaya gelir

September 5, 2018

elif702350

Kafam karışti

June 28, 2019

Elif550967

Diyom olmuyo

August 6, 2019

Elif550967

Olmuyo

August 6, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.