1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "His children read the newspa…

"His children read the newspaper."

Traducere:Copiii lui citesc ziarul.

July 12, 2014

5 comentarii


Loxix

Nu ar trebui sa fie His childrens pentru a fi la plural ?


Razvana_Mihaela

Nu, pentru ca: La singular in engleza cuvantul copil este: Child, Iar la plural este: Children.


stefitu

De unde sa stii ca " read" e la plural?


fantomitzah

Reformulează te rog nelămurirea mai logic.
Ce tip de întrebare aveai și care fusese răspunsul tău?

”reads” este doar pentru persoana a treia singular (he/she/it),
în rest ai peste tot (I/we/you/they) ”read”.

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.