Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O pratik bir kariyerdir."

Çeviri:It is a convenient career.

4 yıl önce

14 Yorum


hhmuhm

bu dersteki cumleler genel olarak cok anlamsiz.

4 yıl önce

kayhan425867

Bu cumle gercekten anlamsiz, yerine daha anlamli bir cumle secilebilir belki

2 yıl önce

Mustafaba2

Tam olarak manası ne bu cümlenin

3 yıl önce

sertergunay

Bunun çevirisinde bir sıkıntı var. "convenient" burada "rahat" anlamında kullanılmış ama pratik diye çevrilmiş, tamamen olmasa da anlam bozuk.

4 yıl önce

kbrazl
kbrazl

Duolingo çeviri klübüne girseniz keşke..

2 yıl önce

ali.ergenc

It is a practice career neden olmaz?

8 ay önce

tugerr

Career in cevirisi carerr diye girilmis. Bilginize

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

düzelttim teşekkürler

4 yıl önce

Ozcep

Evet tam olarak pratik anlami almiyor sanirim

3 yıl önce

emrahde

Türkçede bu cümleyi kullanmış olan bir insan evladı var mı acaba? Türkçesinin ne demek istediğini anlamadık ki İngilizceye çevirelim. Teşekkürler.

3 yıl önce

kayhan425867

Bu sacma cumkeyi kaldirin artik

2 yıl önce

nilsuergul.67

He yazdım it olucak dedi

2 yıl önce

buket190879

pratik kariyer neymis

2 yıl önce

Kevork59

Saçma sapan bir cümle yüzünden takiliyoruz, merak ediyorum convenient başka nerede pratik diye kullaniliyor

2 yıl önce