Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"She speaks."

Çeviri:O konuşur.

4 yıl önce

90 Yorum


Arzubirol2

Söylüyorum söylüyorum anlamıyo bu 3 oldu 3 kelimede de anlamadı

3 yıl önce

belinayyas1

Aynn

2 yıl önce

Begm624750

O konuşur dedim kabul etmedi şaka gibi

3 yıl önce

Rengarenk71

Hıımmm

5 ay önce

PerverAsla

Arkadaşlar herkese ónerim

2 yıl önce

Burkay2003

Bazen yarım söylüyor hiç anlamıyorum

3 yıl önce

seydanurba

Gıçık oldumm

3 yıl önce

OnurBAYRAM4

She yeribe he diyeb ilk insan benim

3 yıl önce

therockarg

She bayanı simgeler. cevap doğru ancak "she speaks" için konuşanın "bayan" olduğu vurgulanmaktadır. bu nedenle benim cevabım olan "kız konuşur" da kabul edilmeli.

2 yıl önce

busratm

ayy duzgun soyluyorum kabul etmıyo

2 yıl önce

halilyigitungul

çok güzeldi

2 yıl önce

aslKaya9

aynen arzu deli bu

2 yıl önce

aslKaya9

aynen arzu

2 yıl önce

asyaceren

Söylüyorum ama anlamıyor

2 yıl önce

asyaceren

Buna bir çözümü olmalı

2 yıl önce

ensarbozan

Ama gerçektensüper

2 yıl önce

ensarbozan

Ama

2 yıl önce

ceren733676

Bencede

2 yıl önce

BarSaral

Sacmalama

2 yıl önce

guneskudak

O konuşur

2 yıl önce

NSANUR1

Speaks olcakmış ben speak yatım

2 yıl önce

MAVL3

Çok basit

2 yıl önce

denizsever

Yahu speaks kismina takildi. Demek ki bende hata var.

2 yıl önce

eyma5080

6 kere söyledim hala olmadı

2 yıl önce

neslihanke5

Sizde hocanın dedigi gibi konuşun :))

2 yıl önce

HseyinTrka

Aynen

2 yıl önce

cansugngr0

telaffuzu düzgün değil!!!

2 yıl önce

Merve586102

Aynen

2 yıl önce

seda620496

Ayn öyle

2 yıl önce

cebraiLReiz

Birde şu sesler tam anlaşılsa. Ne dediğini anlayamıyorum ki

2 yıl önce

Lea332980

Evet ya

2 yıl önce

Siyahnot

Kabul etti beni

2 yıl önce

elish92

she speak deyilde / neden she speaks ?

2 yıl önce

MinikKzTV

mikrofon hatalı

1 yıl önce

busra35699

Ya bi kere She demek kız demek

1 yıl önce

BetlEbrar1

Dedimi anlamıyoki

1 yıl önce

kemalcanbelin

o konuşuyor işte

1 yıl önce

montekrist4

Dedim dedim anlamadı

1 yıl önce

CihatBerkS

She speaks olmaz diye sanıyordum

1 yıl önce

esmer.gencc

she speaks s takısı var konuşuyor olması lazım değil mi ?

1 yıl önce

XMUTU

Hadi bu seferlik bendensin dedi bana

1 yıl önce

SlaUzunpna

s yi unuttum diye yanlış oldu

1 yıl önce

tubaahin18

bi türlü algılamıyor

1 yıl önce

LIVE758214

evet haklısın

6 gün önce

tubaahin18

anlamıyor

1 yıl önce

irematlm

ben konuşurum ben zaten konuşurum :D

1 yıl önce

moioziozi

söylüyo anlamıyorum

1 yıl önce

FatmaADIGZ

O konuşur

1 yıl önce

suvaribey

kız konuşur da kabul edilmeli

1 yıl önce

xsdfaqwer

olmuyor yaaaa

1 yıl önce

seda894372

Bende hic kabul etmiyo sinirlerim bozluyo valla

1 yıl önce

AhmetRzgar4

Yeniyim ben arkadaşlar anlamıyor sanırım , tavsiyeniz?

1 yıl önce

SinanKu2

Q

1 yıl önce

orhan71

o konuşur

1 yıl önce

Mete950119

Bebek işi

1 yıl önce

zkarabay

bu hiçbir şey demiyo ki

1 yıl önce

zkarabay

problem rapor ettuşunada yanıt vermiyolar`,ilgilenmiyolar

1 yıl önce

glcanacay2

ayyn

1 yıl önce

IRMAK901961

Neden anlamıyor ki yaa

1 yıl önce

GlayDoanzc

She speak dedim speak kısmini anladi

1 yıl önce

kbra768282
1 yıl önce

fatmaevval5

She = kız Speaks = konuşur Demek ama cevap O konuşur. :'(

1 yıl önce

BurakEmreA2

she kız demek deil mi

1 yıl önce

meryem68424

z

1 yıl önce

ZehraTuran8

ama yalan söylemeyin ben bunu 20 yıldır kullanıyorum,ve hiç vazgeçmiyorum bebekler,güzeller, küçüksünüz saygı duyuyorum ama bazen çizgiyi aşıyorsunuz!

1 yıl önce

serhan71

sonuna nokta koymadım diye yok sayıyor :S

1 yıl önce

ZehraTuran8

she speaks işte itiraz etmeyin gençler

1 yıl önce

Eda762597

Söylüyorum anlamıyor??

1 yıl önce

YAMURGR

Aynı geniş zamanı kullanıyorum ama kabul etmiyor...

1 yıl önce

mustafa678706

She yi kabul etmedi

1 yıl önce

yildiz708291

Elektronik aletlernisitme engellimi oluyor aptalmi

1 yıl önce

sleyman841332

Süper

1 yıl önce

ZehraTuran8

ödödldu mamaı

1 yıl önce

Tuba197453

Aynenn

1 yıl önce

Cool_Girl505

saçma

11 ay önce

Elif_Sentu

Dogru yaziyorum anlamiyo

11 ay önce

ZehraTuran8

problem rapor et

11 ay önce

shizuo13

bu ne şaka gibi insanlar konuşur hadi o ispanyolca konuşur gibi dil de belirtseydi cüml daha iyi olabilirdi iğrenç bir cümle

8 ay önce

BurakBosta3

Yav he

8 ay önce

FerhatCanS1

iyi söylemiyor anlamıyorum ne dediğini

6 ay önce

SLN2008

ama haksızlık..... o konuşuyor da olur

6 ay önce

Yamuryapra2

Of yeter lan.o konuşur diyoz kabuk etmiyor mal robot

6 ay önce

Yamuryapra2

Lan doğru soyluyom kabul etmiyor

6 ay önce

Agust983194

şi spiks

5 ay önce

Meri945899

Daha önce speak "bilmek" anlamındaydı ne ara konuşmak oldu

5 ay önce

sedaye

Great

3 ay önce

YamurAdeli

Kiz konusur yazdim kabul etmedi neden ki

1 ay önce

Sema166936

5 kere dedim aynı şeyi nasılsa algılamiyo

3 hafta önce

KadirAte8

Talk konuşmak diye biliyordum

1 hafta önce