1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "She speaks."

"She speaks."

Çeviri:O konuşur.

July 12, 2014

111 Yorum

Önce en önemli yazışma dizisi

Arzubirol2

Söylüyorum söylüyorum anlamıyo bu 3 oldu 3 kelimede de anlamadı

August 19, 2015

OnurBAYRAM4

She yeribe he diyeb ilk insan benim


Burkay2003

Bazen yarım söylüyor hiç anlamıyorum


therockarg

She bayanı simgeler. cevap doğru ancak "she speaks" için konuşanın "bayan" olduğu vurgulanmaktadır. bu nedenle benim cevabım olan "kız konuşur" da kabul edilmeli.


ilkton

Bencede ben kız konuşur yaptım olmadı


fereydoon16

Aynen ben de yaptım olmadı


birandis

Eğer bir kızdan bahsetseydi; The girl speaks derdi. Kadından bahsettiği için She speaks.


Begm624750

O konuşur dedim kabul etmedi şaka gibi


PerverAsla

Arkadaşlar herkese ónerim


busratm

ayy duzgun soyluyorum kabul etmıyo


aslKaya9

aynen arzu deli bu


asyaceren

Söylüyorum ama anlamıyor


asyaceren

Buna bir çözümü olmalı


ensarbozan

Ama gerçektensüper


NSANUR1

Speaks olcakmış ben speak yatım


denizsever

Yahu speaks kismina takildi. Demek ki bende hata var.


eyma5080

6 kere söyledim hala olmadı


neslihanke5

Sizde hocanın dedigi gibi konuşun :))


cansugngr0

telaffuzu düzgün değil!!!


cebraiLReiz

Birde şu sesler tam anlaşılsa. Ne dediğini anlayamıyorum ki


Siyahnot

Kabul etti beni


elish92

she speak deyilde / neden she speaks ?


MaresaL2

bendr bilmiyorum cevabini bulabildin mi


MinikKzTV

mikrofon hatalı


busra35699

Ya bi kere She demek kız demek


montekrist4

Dedim dedim anlamadı


CihatBerkS

She speaks olmaz diye sanıyordum


esmer.gencc

she speaks s takısı var konuşuyor olması lazım değil mi ?


XMUTU

Hadi bu seferlik bendensin dedi bana


SlaUzunpna

s yi unuttum diye yanlış oldu


tubaahin18

bi türlü algılamıyor


irematlm

ben konuşurum ben zaten konuşurum :D


moioziozi

söylüyo anlamıyorum


suvaribey

kız konuşur da kabul edilmeli


seda894372

Bende hic kabul etmiyo sinirlerim bozluyo valla


AhmetRzgar4

Yeniyim ben arkadaşlar anlamıyor sanırım , tavsiyeniz?


zkarabay

bu hiçbir şey demiyo ki


zkarabay

problem rapor ettuşunada yanıt vermiyolar`,ilgilenmiyolar


IRMAK901961

Neden anlamıyor ki yaa


GlayDoanzc

She speak dedim speak kısmini anladi


fatmaevval5

She = kız Speaks = konuşur Demek ama cevap O konuşur. :'(


BurakEmreA2

she kız demek deil mi


ZehraTuran8

ama yalan söylemeyin ben bunu 20 yıldır kullanıyorum,ve hiç vazgeçmiyorum bebekler,güzeller, küçüksünüz saygı duyuyorum ama bazen çizgiyi aşıyorsunuz!


serhan71

sonuna nokta koymadım diye yok sayıyor :S


ZehraTuran8

she speaks işte itiraz etmeyin gençler


Eda762597

Söylüyorum anlamıyor??


YAMURGR

Aynı geniş zamanı kullanıyorum ama kabul etmiyor...


mustafa678706

She yi kabul etmedi


yildiz708291

Elektronik aletlernisitme engellimi oluyor aptalmi


Elif_Sentu

Dogru yaziyorum anlamiyo


shizuo13

bu ne şaka gibi insanlar konuşur hadi o ispanyolca konuşur gibi dil de belirtseydi cüml daha iyi olabilirdi iğrenç bir cümle


Oylestr

Burada speak fiilini öğretmeye çalışıyor.


FerhatCanS1

iyi söylemiyor anlamıyorum ne dediğini


SLN2008

ama haksızlık..... o konuşuyor da olur


Oylestr

o konuşuyor şimdiki zaman oluyo ve -am-is-are , -ing takısı alması gerekiyor.


Yamuryapra2

Of yeter lan.o konuşur diyoz kabuk etmiyor mal robot


Yamuryapra2

Lan doğru soyluyom kabul etmiyor


Meri945899

Daha önce speak "bilmek" anlamındaydı ne ara konuşmak oldu


YamurAdeli

Kiz konusur yazdim kabul etmedi neden ki


Sema166936

5 kere dedim aynı şeyi nasılsa algılamiyo


KadirAte8

Talk konuşmak diye biliyordum


PARTYBEARS01

She kız değilmi neden o yazmış


Oylestr

She = o (kızlar için) , He = o (erkekler için) , tabii kız konuşur o konuşur aynı şey oluyo


IamYunusEm

Yapıyom yapıyo yanlış diyo


perihan186296

Büyük mikrofon benden kalkti neden acaba


yuke770274

Küçük bir hata yaptım yanlış gösterdi cümlenizde bir yazım hatası var demesi gerekmez miydi?


gzde689779

Söylüyorum ama olmuyo bi türlü. aaaa mikrofona bağırıp duruyorum artık :) :)


gzde689779

Bi türlü kabul etmiyor ya


emre884467

Bir soruda speaks ı bilmek olarak kullanirken hemen diger soruda konusmak olarak kullaniyorsunuz galiba insanlarla dalga geçiyorsunuz bu çok APTALCA


HuseynYaqu1

Her kese merhabalar."She speaks" kelimesinin çevirisinde "O konuşuyor" yazdım ama doğru çıkmadı.Yani "O konuşur" doğru çıkdı.


4c3hu0Wd

Kiz konusuru da kabul etmeli


efekan850398

Orda s takısı neden geldi.


Veysel418695

O konuşuyor doğru kabul edilmeli


MCAHT476858

Walla o kadar söylüyorum anlamıyor sadece burasını sevmiyorum

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.