"She speaks."

Çeviri:O konuşur.

4 yıl önce

141 Yorum


Arzubirol2

Söylüyorum söylüyorum anlamıyo bu 3 oldu 3 kelimede de anlamadı

3 yıl önce

belinayyas1

Aynn

3 yıl önce

BerfinEylu

Bazen öyle oluyor

2 yıl önce

y.damkaci

Aynen kadının kendi sesini tekrar ettiriom ona bile yanlıs diyo

2 yıl önce

Deha_Sakin

ona tabi yanlış der mikrafona söylemiyoki sana söylüyo

1 yıl önce

minecraftmehmet

o zaman malsınız

2 yıl önce

dilax1

Ayn

3 yıl önce

adsiz5

Ayn

2 yıl önce

TorosCnvr

aynen!

1 yıl önce

Begm624750

O konuşur dedim kabul etmedi şaka gibi

3 yıl önce

Rengarenk71

Hıımmm

9 ay önce

PerverAsla

Arkadaşlar herkese ónerim

3 yıl önce

Burkay2003

Bazen yarım söylüyor hiç anlamıyorum

3 yıl önce

seydanurba

Gıçık oldumm

3 yıl önce

DuranDeniz

Hmm

1 yıl önce

OnurBAYRAM4

She yeribe he diyeb ilk insan benim

3 yıl önce

therockarg

She bayanı simgeler. cevap doğru ancak "she speaks" için konuşanın "bayan" olduğu vurgulanmaktadır. bu nedenle benim cevabım olan "kız konuşur" da kabul edilmeli.

3 yıl önce

busratm

ayy duzgun soyluyorum kabul etmıyo

3 yıl önce

halilyigitungul

çok güzeldi

3 yıl önce

aslKaya9

aynen arzu deli bu

3 yıl önce

aslKaya9

aynen arzu

3 yıl önce

asyaceren

Söylüyorum ama anlamıyor

3 yıl önce

asyaceren

Buna bir çözümü olmalı

3 yıl önce

ensarbozan

Ama gerçektensüper

3 yıl önce

ensarbozan

Ama

3 yıl önce

ceren733676

Bencede

3 yıl önce

BarSaral

Sacmalama

2 yıl önce

guneskudak

O konuşur

3 yıl önce

NSANUR1

Speaks olcakmış ben speak yatım

2 yıl önce

MAVL3

Çok basit

2 yıl önce

denizsever

Yahu speaks kismina takildi. Demek ki bende hata var.

2 yıl önce

eyma5080

6 kere söyledim hala olmadı

2 yıl önce

neslihanke5

Sizde hocanın dedigi gibi konuşun :))

2 yıl önce

HseyinTrka

Aynen

2 yıl önce

cansugngr0

telaffuzu düzgün değil!!!

2 yıl önce

Merve586102

Aynen

2 yıl önce

seda620496

Ayn öyle

2 yıl önce

cebraiLReiz

Birde şu sesler tam anlaşılsa. Ne dediğini anlayamıyorum ki

2 yıl önce

Lea332980

Evet ya

2 yıl önce

Siyahnot

Kabul etti beni

2 yıl önce

elish92

she speak deyilde / neden she speaks ?

2 yıl önce

MaresaL2

bendr bilmiyorum cevabini bulabildin mi

2 ay önce

MinikKzTV

mikrofon hatalı

2 yıl önce

busra35699

Ya bi kere She demek kız demek

2 yıl önce

BetlEbrar1

Dedimi anlamıyoki

2 yıl önce

kemalcanbelin

o konuşuyor işte

2 yıl önce

montekrist4

Dedim dedim anlamadı

2 yıl önce

CihatBerkS

She speaks olmaz diye sanıyordum

2 yıl önce

esmer.gencc

she speaks s takısı var konuşuyor olması lazım değil mi ?

2 yıl önce

XMUTU

Hadi bu seferlik bendensin dedi bana

2 yıl önce

SlaUzunpna

s yi unuttum diye yanlış oldu

2 yıl önce

tubaahin18

bi türlü algılamıyor

2 yıl önce

LIVE758214

evet haklısın

3 ay önce

tubaahin18

anlamıyor

2 yıl önce

irematlm

ben konuşurum ben zaten konuşurum :D

2 yıl önce

moioziozi

söylüyo anlamıyorum

2 yıl önce

FatmaADIGZ

O konuşur

2 yıl önce

suvaribey

kız konuşur da kabul edilmeli

2 yıl önce

xsdfaqwer

olmuyor yaaaa

2 yıl önce

seda894372

Bende hic kabul etmiyo sinirlerim bozluyo valla

2 yıl önce

AhmetRzgar4

Yeniyim ben arkadaşlar anlamıyor sanırım , tavsiyeniz?

1 yıl önce

SinanKu2

Q

1 yıl önce

orhan71

o konuşur

1 yıl önce

Mete950119

Bebek işi

1 yıl önce

zkarabay

bu hiçbir şey demiyo ki

1 yıl önce

zkarabay

problem rapor ettuşunada yanıt vermiyolar`,ilgilenmiyolar

1 yıl önce

glcanacay2

ayyn

1 yıl önce

IRMAK901961

Neden anlamıyor ki yaa

1 yıl önce

GlayDoanzc

She speak dedim speak kısmini anladi

1 yıl önce

kbra768282
1 yıl önce

fatmaevval5

She = kız Speaks = konuşur Demek ama cevap O konuşur. :'(

1 yıl önce

BurakEmreA2

she kız demek deil mi

1 yıl önce

meryem68424

z

1 yıl önce

ZehraTuran8

ama yalan söylemeyin ben bunu 20 yıldır kullanıyorum,ve hiç vazgeçmiyorum bebekler,güzeller, küçüksünüz saygı duyuyorum ama bazen çizgiyi aşıyorsunuz!

1 yıl önce

serhan71

sonuna nokta koymadım diye yok sayıyor :S

1 yıl önce

ZehraTuran8

she speaks işte itiraz etmeyin gençler

1 yıl önce

Eda762597

Söylüyorum anlamıyor??

1 yıl önce

YAMURGR

Aynı geniş zamanı kullanıyorum ama kabul etmiyor...

1 yıl önce

mustafa678706

She yi kabul etmedi

1 yıl önce

yildiz708291

Elektronik aletlernisitme engellimi oluyor aptalmi

1 yıl önce

sleyman841332

Süper

1 yıl önce

ZehraTuran8

ödödldu mamaı

1 yıl önce

Tuba197453

Aynenn

1 yıl önce

Cool_Girl505

saçma

1 yıl önce

Elif_Sentu

Dogru yaziyorum anlamiyo

1 yıl önce

ZehraTuran8

problem rapor et

1 yıl önce

shizuo13

bu ne şaka gibi insanlar konuşur hadi o ispanyolca konuşur gibi dil de belirtseydi cüml daha iyi olabilirdi iğrenç bir cümle

1 yıl önce

BurakBosta3

Yav he

11 ay önce

FerhatCanS1

iyi söylemiyor anlamıyorum ne dediğini

10 ay önce

SLN2008

ama haksızlık..... o konuşuyor da olur

10 ay önce

Yamuryapra2

Of yeter lan.o konuşur diyoz kabuk etmiyor mal robot

10 ay önce

Yamuryapra2

Lan doğru soyluyom kabul etmiyor

10 ay önce

Agust983194

şi spiks

9 ay önce

Meri945899

Daha önce speak "bilmek" anlamındaydı ne ara konuşmak oldu

8 ay önce

sedaye

Great

7 ay önce

YamurAdeli

Kiz konusur yazdim kabul etmedi neden ki

4 ay önce

Sema166936

5 kere dedim aynı şeyi nasılsa algılamiyo

4 ay önce

KadirAte8

Talk konuşmak diye biliyordum

3 ay önce

Futkan13

She kız değilmi neden o yazmış

2 hafta önce

al1mert

Kabul etmiyo. Oc

3 yıl önce

Bayramyeti

fiile gelen "s" takısı kaldirilip ozneden sonra "does" eklenirse sonuc degismemis olur.

3 yıl önce

aslan5858

benimkinde oldu

3 yıl önce

Agahelik

Bozuk

2 yıl önce

EmrahCakma1

Hata var bu kelimede

2 yıl önce

KaanPehliv1

Hata falan yok

2 yıl önce

aleyna618559

Ya konuşuyorum olmuyo atlayalım diyip duruyo bıktım artık !

2 yıl önce

UurSc

Oha 3. Deneme hala olmadı!

2 yıl önce

Fadli563523

She is speaks diyor yaziyorum yanlis cikiyor

2 yıl önce

Eliftrhn1

Genis zaman oldugu icin "is" yardimci fiilini kullanmıyoruz:)

2 yıl önce

EnderTas

Bunlarda herşeye speaks diyo lan uyuz oldum

2 yıl önce

DessertKev

Jshd

2 yıl önce

05386793241

ya çok ayrıntılı

2 yıl önce

Cino48

She speaks yazdım ginede kabul etmedi :P

3 yıl önce

BelinayCet

Hiç anlamıyorum speaks nasıl bir şey ve speak olmlu şeylerde mi kulanıyo

3 yıl önce

irem_celebi

O de o zaman

3 yıl önce

Zakir2002

Bir az bundan evel bana ,speak, oyreniyorum dedi indi ise konusuyorum

3 yıl önce

Baran06

Speaks taki s takısının sebebi ne

4 yıl önce

fecriye

"She,he,it" yardımcı kalıpları"does"dir. "I,you,we,they" yardımcı kalıpları"do"dur. "she,he,it"in yardımcı kalıplarının "s" kısmı fiillere geçer ve fiil "play" ise (play+s)=plays olur

4 yıl önce

2096915304

Geniş zaman s, es, ies olarak fiil sonlarında kullanılır

4 yıl önce

bilgebyr

Genis zamanda he she it de s takisi gelir

3 yıl önce

UlaYurtlu

ahmet isminin yanina s gelince yani ahmet s olunca ahmetin anlami çıkıyor yanin in ın olarak kullanılıyor onun

3 yıl önce

CanberkYav

He she it lerde "s" takısı gelir

4 yıl önce

ekremfatihefs

O konustu olmasi icin ne olmaliydi

4 yıl önce

Atakan.Yatar

She spoke

4 yıl önce

dry35

Cevap olarak '' Kiz konusur'' yazdim kabul etmedi ''O Konusur'' olarak belirtti. Halbuki ufak bir saglama yaparsak. O konusur, o kim ? ''Kiz'' seklinde de olabilirmiydi ?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayir. "she" dedigimiz 7'den 70'e herhangi bir disi olabilir ve de cevirisi "o" dur.

4 yıl önce

dry35

Tesekkurler...

4 yıl önce

fecriye

She dediğimizde 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10.....sonsuzluğa kadar giden yaştan biri olur. 100 yaşındaki bir bayana kız demek anlamsız olur.

4 yıl önce

irem_celebi

O dersin sende o zaman

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.