Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O son sezondur."

Çeviri:It is the final season.

4 yıl önce

13 Yorum


EnesDolu

şu the dan dolayı ne çok yanlış yaptım

4 yıl önce

Viforvendetta

dostum the'nın 3-5 tane anlamı var en önemlisi bu "bilinen anlamı belirtme" özelliği
"it is the final season"
"o "the = hani az önce bahsettiğim,konuştuğumuz,senin bildiğin" son sezondur.

4 yıl önce

KhanBlanka

teşekkürler

3 yıl önce

nezir_1903

https://forum.duolingo.com/comment/1646458 Buraya göz atın daha iyi anlarsınız

3 hafta önce

Barthez77

"That is the final party." doğru cevap ama "It is the final season" yanlış mı? anlamadım

3 yıl önce

kral588

Burada that is the last season denilebirmiydi bilgisi olan cevaplarsa sevinirim

3 yıl önce

kechelyy

"That is the last season" 'Şu son sezondur' demek oluyor galiba 'O son sezon' "İt is the last season"

3 yıl önce

Eyllatc

The yı hiç sevmem

3 yıl önce

sinanakyazici

end of season neden olmuyor?

2 yıl önce

AhmetBoran3

Biten sezon olmaz tekrarlanan birsey bu

3 ay önce

eliffglr3

It is last season neden olmuyor

3 hafta önce

nezir_1903

Last = - Son - Sürmek - Geçen

Last daha çok sürmek anlamında kullanılıyor

The meeting lasted two hours / Toplantı iki saat sürdü

He who last laughs best / Son gülen iyi güler

1 hafta önce