Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"He has three brothers."

Çeviri:Onun üç erkek kardeşi var.

4 yıl önce

9 Yorum


episantr

"onun üç tane erkek kardeşi var" da kabul edilmeli. derslerde bu tür kullanımlar vardı.

4 yıl önce

cevdetbektas

Bazen yanlisikla veya dalginlikla yanlis yazabiliyoruz. Veya dogru oldugunu bildigimiz bir cevabi yanlis tusa basmaktan dolayi yanlis cevap olarak girebiliyoruz. Bundan dolayi sorunun cevabi verildikten sonra, bunun dogrulugundan emin oup olmadigi ile ilgili bir eklenti yapilirsa iyi olur diye dusunuyorum.

3 yıl önce

sibelakova

he yerine him kullanılması gerekmiyor mu

3 yıl önce

mburak07

olmaz him veya her kullanamazsın.

3 yıl önce

xGrandMasterx

"üç" ü rakamla yazınca neden kabul etmiyor

4 yıl önce

Viforvendetta

Galiba sayıları da öğrenebilmemiz için. 3 yazınca kolaya kaçmış oluyoruz.

4 yıl önce

helman46

Ama "btrothers" diyor sonundaki "s" çoğul değil mi ya "erkek kardeşler" dedim yanlışş kbul etti! :'(

3 yıl önce

dilara6523

Ama buna turkcede de bakarsan yanlis bir kullanimdir.o uc erkek kardeslere sahip olmaz bu yuzden,turkcede anlatim bozukluklarinda eger bir ifadede sayi kullaniliyorsa cogul ek kullanilmaz

3 yıl önce

lingotlu

Çünkü ingilizcede bir kural var.

İlk kural, çoğul anlamdaki s Bu bir çok yerde gördüğümüz gibi çoğul anlam için kullanılır. Örneğin apples

İkinci kural ise -nın -nun gibi ekler için kullanılır. Örneğin Ayşenin dükkanı derken Ayşe's restaurant der.

Üçüncü kural ise bir ve ikinci kuralın karışımı. Yani aslanların derken lions's dememiz gerekir. Ama gramer gereği lions's un sonundaki s yi kaldırırız. Lions'

Sonunda s olan isimler içinde aynı şey geçerlidir. Melis'

Brothers da ise kardeşleri anlamında kullanılmıştır.

2 yıl önce