1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The last train has left alre…

"The last train has left already."

Çeviri:Son tren zaten kalktı.

July 12, 2014

19 Yorum


kbrazl

Biz already yi okulda hep has/have den sonra gorduk

July 12, 2014

Selcen_Ozturk

ikisi de olur

July 13, 2014

can_ping1234

selcen hanım geçen tren dedim ama kabul etmedi ama kelimenin altında da geçen yazıyordu yardım edermisiniz...

January 4, 2016

FztHalil

Kabul etmiyor ama..

October 9, 2019

cerkesomer

Admin kelimenin bi kaç anlamı var ama siz bunu koymuyosunuz bu yüzdende direk diğer konuya geçmemizi engellemek suretiyle zaman kaybına yol açıyo lütfen bu konu ile daha ayrıntılı ilgilenin

September 10, 2015

alican.dem

Ben de gitmis dedim olmadi niye ?

December 27, 2014

berkbalmum

Kalktıyla gitti ayrı kelimeler ayrica o görülen geçmiş zaman

September 21, 2017

OzkanKaya29

henüz de olmamış

January 13, 2015

HidayetYur4

son tiren ayrıldı zaten. kabul etmedi

May 30, 2017

berkbalmum

Sirasi hatalı

September 21, 2017

GOKYUZUGOK

left ne anlam katmis burda anlamadim

June 11, 2017

Ademalper1

"Son tren çoktan kalktı"daha mantıklı oluyor Zateni çoktan ile değiştir duolingo

May 8, 2019

gursel79

"kalkmıştı" neden olmadı. fark nedir?

November 29, 2014

berkbalmum

O görülen geçmiş zaman

September 21, 2017

fatihspeaking

Son tren gitti bile.. cok mu zorlama olur?

April 16, 2015

Emnom

ben de aynısını yazmıştım

May 16, 2015

DilsadeGungor

neden departed kullanılmadı daha önce kullanılmıştı.

October 28, 2015

fevzi892693

Son tren kalktı zaten yazdım kabul etmedi, anlam değişikligi olmuyor, kabul etmesi lazım

September 18, 2016

berkbalmum

Sırası hatalı yazmışsin

September 21, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.