1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The last train has left alre…

"The last train has left already."

Çeviri:Son tren zaten kalktı.

July 12, 2014

21 Yorum


kbrazl

Biz already yi okulda hep has/have den sonra gorduk


can_ping1234

selcen hanım geçen tren dedim ama kabul etmedi ama kelimenin altında da geçen yazıyordu yardım edermisiniz...


FztHalil

Kabul etmiyor ama..


cerkesomer

Admin kelimenin bi kaç anlamı var ama siz bunu koymuyosunuz bu yüzdende direk diğer konuya geçmemizi engellemek suretiyle zaman kaybına yol açıyo lütfen bu konu ile daha ayrıntılı ilgilenin


alican.dem

Ben de gitmis dedim olmadi niye ?


berkbalmum

Kalktıyla gitti ayrı kelimeler ayrica o görülen geçmiş zaman


OzkanKaya29

henüz de olmamış


fevzi892693

Son tren kalktı zaten yazdım kabul etmedi, anlam değişikligi olmuyor, kabul etmesi lazım


berkbalmum

Sırası hatalı yazmışsin


HidayetYur4

son tiren ayrıldı zaten. kabul etmedi


Kayafatmaa2

Bencede siralamada hata var


GOKYUZUGOK

left ne anlam katmis burda anlamadim


Ademalper1

"Son tren çoktan kalktı"daha mantıklı oluyor Zateni çoktan ile değiştir duolingo


gursel79

"kalkmıştı" neden olmadı. fark nedir?


berkbalmum

O görülen geçmiş zaman


fatihspeaking

Son tren gitti bile.. cok mu zorlama olur?


Emnom

ben de aynısını yazmıştım


DilsadeGungor

neden departed kullanılmadı daha önce kullanılmıştı.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.