"Bu doktorlar farklı virüsler üzerinde çalışıyorlar."

Çeviri:These doctors study different viruses.

4 yıl önce

13 Yorum


dedezulas

"study on" kalıbının neden olmadığını birisi bana anlatabilir mi?

4 yıl önce

portakalm

work neden olmuyor? bence bu anlamı karşılayabilir

4 yıl önce

eftalgezer
eftalgezer

Bilimsel çalışma, akademik çalışma, ders çalışma için "study" kullanılır.

3 yıl önce

Viforvendetta

hayır dostum malesef

4 yıl önce

mssoylu

"These doctors studying on different viruses." cümlesindeki yanlış kısım neresidir ?

4 yıl önce

portakalm

eğer şimdiki zaman kullanıyorsan yardımcı fiili de unutmamamn lazım These doctors are studying...

4 yıl önce

eftalgezer
eftalgezer

"These doctors are studying on different viruses." cümlesine de yanlış diyor.

3 yıl önce

portakalm

sanırım burada uzun süreli bir çalışma söz konusu bu yüzden continuous şekli kabul etmiyor olabilir fakat hala bu cümlenin doğru olduğunu zannetmiyorum study den sonra bi prepositiona ihtiyacı var sanki

3 yıl önce

RufiYildiz

Work on bence her turlu karsilir

4 yıl önce

oznurpoyraz

Study on neden değil çok merak ettim

3 yıl önce

AltayFaruk
AltayFaruk

Üçüncü şık neden kabul edilmiyor?

3 yıl önce

alibutik

on the niye yok. bir anlatsın.

1 yıl önce

ArubisMan

WORKİNG ON DEDİM KABUL ETMEDİ

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.