"Megtaláljuk a cukrot."

Fordítás:We find the sugar.

4 éve

6 hozzászólás


GyrgyFnyes1
GyrgyFnyes1

Valaki árulja el hogy itt miért helyes a határozott névelő használata. Esetleg hibás a helyesnek leírt válasz?

4 éve

tothcila
tothcila

I think "We find the sugar" is "Megtaláljuk a cukrot" however "We find sugar" is "Cukrot találunk"

4 éve

ThomasB9
ThomasB9

Miért nem 'We will find the sugar'? I would have thought that the '-juk' suffix would suggest that it is a future occurrence.

3 éve

tothcila
tothcila

Mert a példamondat jelenidejű.

3 éve

Szabi.The.One

mert jelen ideju?nem megtalaltuk hanem megtalaljuk....

2 éve

Kalmanduo

"most találjuk meg" és nem "meg fogjuk találni"

2 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.