"Lefoglalja az asztalt."

Fordítás:He reserves the table.

4 éve

17 hozzászólás


JanetAsuka
JanetAsuka

Nem baj ha tanul az ember, de ne akkor tudjam már meg egy ige másik változatát, amikor már állítólag tudnom kéne. Korábban sehol sem említette a rendszer a "lefoglal" szónál, hogy a "book" mint ige is szerepelhet. Ebben egyetértek zsanottal!!!

3 éve

Bogoj
Bogoj

már jó néhány hónapja tanulok itt, de ezzel a 'book' szóval, mint 'lefoglalni' most találkoztam először :-(

3 éve

cet423
cet423

gondolj a www.booking.com honlapra!

3 éve

zsanot
zsanot

Jó lett volna a 7.leckénél a "reserve" mellé "book"-ot és megadni.

4 éve

LszlVarga11

"Books?" Az nem könyveket jelent?Vagy ebben a mondatban "lefoglalja" a helyes?

4 éve

Nitram.
Nitram.

"to book" az lefoglalni, mint ige.

I booked a table for two. - Foglaltam egy asztalt két személyre.

4 éve

SzaboGabor3

Hibas a helyes valasz

3 éve

cheebee.duolingo

Book: könyvel, feljegyez, lefoglal. "Lekönyveli/könyvelteti" az asztalt. :)

3 éve

GergelyMol1

She is booking miért nem jó?

3 éve

espontapon1

A duolingo nem jelezte sose hogy a book az foglalást is jelent ! az hogy az asztalt könyvelni,lekönyvelni is lehet az nagyon eröltetett értelmezés.

1 éve

janess73

Mindig tanul az ember valami újat! Erről szól az egész.

4 éve

oregkvinto

egyetértek zsanot-tal!

4 éve

zsoltendre

Én örülök ha valami újat dob ki a program Kevés ez a szókincs, a frázisokról nem is beszélve :-)

3 éve

BarnabasFa

Miért nem jó a fenntartja az asztalt?

2 éve

Tarnai
Tarnai

Ugye a book, az konyv. To book akkor kb konyvel. Gondolom egy konyvbe beirtak az igényemet az asztalra. Fenntartra inkább reserv, vagy keep tűnik nekem jobbnak.

2 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.