Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Călătoria este în septembrie?"

Traducere:Is the trip in September?

0
acum 4 ani

9 comentarii


bubuman27

Is the journey in september am scris eu ai nu mi a punctat corect răspunsul. Nu sunt un vorbitor bun de limba engleza , dar cred ca sunt câteva greșeli ale aplicației. Am speranta ca se vor remedia pe viitor.

5
Răspundeacum 3 ani

AliCamC
AliCamC

Fantomizza, te rog , eu chear am îndrăgit aplicația. Dar ma enervez cu atâtea erori in aplicație

2
Răspundeacum 3 ani

Mycr0
Mycr0

The journey is in september ? De ce nu este buna varianta asta ?

1
Răspundeacum 4 ani

elCodarecae

Ordinea in propozitie nu e corecta. O intrebare in engleza incepe intotdeauna cu verbul: "IS the journey in September?".

6
Răspundeacum 4 ani

Cesareea

Fara "journey", asa impune aplicatia!

0
Răspundeacum 1 an

Raven540371

In primul rand, se pare ca aplicatia nu accepta termenul "journey", doar "trip". In al doilea rand, verbul sta pe prima pozitie intr-o intrebare, deci ar veni "Is the trip in September?".

1
Răspundeacum 2 ani

AliCamC
AliCamC

Asta-i culmea , journey si trip sunt sinonime , de ce mi-a considerat gresit răspunsul

1
Răspundeacum 3 ani

iana27830

.

0
Răspundeacum 1 an

john255381

Is the journey in September ?

0
Răspundecu 2 luni în urmă