"Femeile mănâncă un sandvici."

Traducere:The women eat a sandwich.

July 13, 2014

17 comentarii
Această discuție este blocată.


AlinaNicol3

''A'' atunci cand urmeaza un cuvant la singular si incepe cu o consoana. ''An'' atunci cand urmeaza un cuvant la singular si incepe cu o vocala.


NokoTheShimari

Eu am reusit din a treia


Peloponeziac

Engleza mi se pare frumoasa. De acea miam instalat jocul Duoling. Mie mi se pare și o limba care se folosește în multe tari!


Peloponeziac

Eat înseamnă a manca. Drink înseamnă a bea. Engleza este interesanta și din ea poti sa găsești cuvinte interesante! De aceea miam instalat Duoling


MaxGamesRo

Deci, problema mea aici este asta, propoziția a fost scrisa incorect chiar dacă am spus asa: "The woman eat a Sandwich" . Poate e din pricina literei mari? Poate cineva sa ma lămurească va rog...


IuliusBur01

Woman=femeie Women=femei Tu ai scris "the woman", adică femeia mănâncă si trebuia "the women" adică femeile mănâncă.


Nufii

De ce eat ? Daca este ea nu treabuia sa fie eats??


Medeea12love

Nu imi pot imagina cum mananca mai nulte femei dintr-un sandvis


AmeynAmeiiin

Cat de mare a fost sandvisul?... sa manance toate femeile un singur sandvici!!!


ANK18

Cine are poza frumoasa îi dau un like-uri


andra201663

Am răspuns corect


IBESTIGATORS

Mie mea dat corect, dar vouă?


Andreea64239

Voi știați dacă sunteți pe telefon și dacă apăsați pe cuvânt ți arată traducera să zic women ți apatre femeile dar pe leptop sau calculator nu se vede traducerea și degepa mai apăsați °^° •~• °•° -_-

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.