1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "She did not look at me."

"She did not look at me."

Fordítás:Nem nézett rám.

July 13, 2014

14 hozzászólás


oXcsillagXo

=she did not stare at me.


evairenpinter

Nem úgy van az, hogy "nézett rám" s "látott engem"?


krisztinabeata

Tényleg, ez miért nem jó?


Dandie66

Nem figyelt rám szerintem helyes..


ironcameleon

She did not listen to me.


Gizus123

Ez nem jelentheti azt is, hogy nem keresett meg engem?


DuolingoZs

Amire Te gondolsz, az a look for alak.


Gizus123

Igazad van, köszönöm.


grumbler47

Az miért nem jó, hogy "Nem látott engem" ?


oXcsillagXo

=She didnt see me. :)


tien761

"she not looked at me" is helyes lenne?


Pola51

Nem, mert hiányzik belőle a do segédige tagadásnál.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.