"O hiçbir şey sormadı."

Çeviri:He did not ask anything.

4 yıl önce

12 Yorum


selluka

"he did not ask nothing" i kabul etmedi

3 yıl önce

sepetkafali

Alternatif olarak "He asked nothing." de olabilir

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

bu zaten kabul edilen bir alternatif!

4 yıl önce

Viforvendetta

evet böyle alternatifleri sadece raporluyoruz

4 yıl önce

ali.sucuoglu

He didn't ask anything ve she didn't ask nothing seceneklerini isaretledim. He didn't ask anything i yanlis olarak belirtti.

3 yıl önce

bbilgins

He asked anything yanıtını kabul etmedi ancak doğru yanıt olarak He asked nothing verilmiş. Arada ne fark var?

3 yıl önce

EminTopcu

He asked anything = "O herhangi bir sey sordu" anlamina gelir. Anything olumsuz cumlelerde hicbir sey, olumlu cumlelerde herhangi bir sey anlaminda kullanilir.

3 yıl önce

bbilgins

teşekkürler

3 yıl önce

denizkurtu

Rapor edelim arkadaşlar

2 yıl önce

BARIS_KARAMAN

"He did ask nothing" neden olmuyor?

1 yıl önce

Gokselkacmaz

Never always often genis zaman da kullanılır. burda gecmis zaman cumlesi icinde olmamali.

1 yıl önce

contagiosa

"He did never ask" olmuyor mu arkadaşlar?

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.