"Our generation likes coffee."

Fordítás:A generációnk szereti a kávét.

July 13, 2014

20 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


princike

én azt irtam hogy a mi generációnk szereti a kávét ez igy miért nem jó ?


beren58

Mint másoknak, ugyanaz a problémám. A magyar nem mindig használja az 'A'-t, sőt, magyar dolgozatban hullámossal alá is húzzák, mint stilisztikailag megkérdőjelezhető használatot. Tudom, nehéz erre szabályt találni, hogy mikor a és mikor nem a, de a nyelvészek biztos megmondják. Esetleg nyomatékosításnál van jelentősége, hogy igen, ami generációnk, de így előzmény nélkül, nem sok teteje van a névelőnek. Minimum elfogadhatóvá kellene tenni a névelő nélküli változatokat.


methosraven87

Szerintem meg magyartalan, ha nem tesszük ki a névelőt ebben az esetben. Másik, egyszerűbb, hasonló példa: "A kutya eszik." Itt sem mondjuk úgy, hogy "Kutya eszik.", hacsak nem Kutyának hívják a kutyát. :D


Fec112763

miért az 's rag? többesszám vala... (magyar nyelvben a generációt többes számban értelmezzük.... Nem mondjuk ki, de jelentéséből fakadóan sokan vannak. It's interesting.


methosraven87

Nem vagyok benne teljesen biztos, de szerintem azért, mert az angolban különbséget teszünk megszámlálható és megszámlálhatatlan főnevek között. Ami megszámlálhatatlan, annak nincs többes számú alakja és egyes számban kezeljük nyelvtanilag.


AndrewDari1

ha belegondolsz rájössz, hogy a generáció az több millió embert foglal magába, szoval ezert


Korondyolga

a korosztály szereti a kávét, ez egy perfekt mondat,de a gép csa a generációt ami durva!!!


KatalinBny2

I nak hallottam az our t.


MartonGeza

Az, hogy "kutya" és az, hogy "nemzedékünk" egyelőre nem ugyanaz a kategória. Jó, ha stílusérzékünk segít másképpen kezelni a két szót.


krisz197

az mért nem jó hogy A generációnk szereti a kávét.


Barnus14

Fúúúj a kávé!!!


bircsak.ti

Sziasztok, miert nem the coffee?


nmeth5

Inkább a nemzedékünk.


Zsuzsanna665324

Úgy gondolom. Az Our, a "mi generációnk" ? Nem "A'


MartonGeza

Nemzedékünk kedveli a kávét!


NagyHunor89

coffee -hoz miért nem kell a +s? Mint pl. Our generation waers hats?


RitLuc

a korunk miér tnem jó?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.