1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I go look for it."

"I go look for it."

Fordítás:Elmegyek megkeresni.

July 13, 2014

23 hozzászólás


csabicsorba

Ide fordításnak nem lenne jó az hogy: "megyek utána nézek" ?

July 13, 2014

Godgodoka

Hát igen. Vagy a megyek megnézni?

August 16, 2017

Harga

Mást jelent. Nekem így elfogadta: "Megyek megkeresni."

June 16, 2018

Gaurusz.hu

A "Megyek, megkeresem" miért nem jó!?

July 27, 2014

nloci

Nekem elfogadja. 2018. 04. 18.

April 18, 2018

rock4ever

a go után nem hiányzik egy to?

August 26, 2014

albizia77

Szerintem is hiányzik.

November 18, 2014

vassgaby

nem kell, mert nem adsz meg helyet ahova mesz

November 21, 2014

Herbelzsofi

és két igét nem to-val kötünk össze?

January 20, 2015

TrzskJnos

I go - (Általánosságban járok valahová) Megyek, look for it - keresni (azt). I am going - (Pont most) Megyek, to look for it - megkeresni (azt).

December 18, 2015

BlaHarmat

"Megyek keresni" Ez annyira magyaros.. És tele van ilyenekkel az alkalmazás.. Talán inkább: Megyek megkeresem.. Még az utána nézek sem jó, mert az meg már egy másik kifejezés.

April 26, 2015

johalasz46

" Megyek megnézni. " - ezt tőlem nem fogadta el. No, mindegy...Lehet, hogy megbuktat ? ---

November 4, 2016

Harga

Nekem így elfogadta: "Megyek megkeresni."

June 16, 2018

pinterc

"megyek megnézem" ...nem jó?

August 27, 2016

Harga

Nem.

June 16, 2018

Papucska

Megyek megnézem! Ha ezt nem fogadja el, akkor a készítők nem tudnak magyarul. Ha valaki megkérdezi: Hol van Józsi? Mind egy mit válaszolok, jelentése ugyan az. megnézem/megkeresem

March 18, 2017

Harga

megnézni valamit - look at sg ; megkeresni valamit - look for sg

June 16, 2018

peter81287

Elmegyek megnezem vagy meglesem ez igy magyarosabb.

August 4, 2017

Harga

Magyaros, de mást jelent. Lásd a korábbi kommenteket.

June 16, 2018

KTibor7007

A megyek megnézem nekem Angolosan is jónak tűnik???

November 19, 2017

Harga

Mást jelent. Lásd a korábbi kommenteket.

June 16, 2018

TthKlmn

Azt mondja hogy its pedig lassan mondja! Valahogy nem fogják fel hogy itt tanulok vannak, kivéve azt a pár profit!

May 23, 2018

Harga

Nem gond, csak jegyezd meg, hogy amit így hallasz, azt hogyan írják és mit jelent.

June 16, 2018
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.