1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I go look for it."

"I go look for it."

Fordítás:Elmegyek megkeresni.

July 13, 2014

23 hozzászólás


csabicsorba

Ide fordításnak nem lenne jó az hogy: "megyek utána nézek" ?


Godgodoka

Hát igen. Vagy a megyek megnézni?


Harga

Mást jelent. Nekem így elfogadta: "Megyek megkeresni."


Gaurusz.hu

A "Megyek, megkeresem" miért nem jó!?


nloci

Nekem elfogadja. 2018. 04. 18.


rock4ever

a go után nem hiányzik egy to?


albizia77

Szerintem is hiányzik.


vassgaby

nem kell, mert nem adsz meg helyet ahova mesz


Herbelzsofi

és két igét nem to-val kötünk össze?


TrzskJnos

I go - (Általánosságban járok valahová) Megyek, look for it - keresni (azt). I am going - (Pont most) Megyek, to look for it - megkeresni (azt).


BlaHarmat

"Megyek keresni" Ez annyira magyaros.. És tele van ilyenekkel az alkalmazás.. Talán inkább: Megyek megkeresem.. Még az utána nézek sem jó, mert az meg már egy másik kifejezés.


johalasz46

" Megyek megnézni. " - ezt tőlem nem fogadta el. No, mindegy...Lehet, hogy megbuktat ? ---


Harga

Nekem így elfogadta: "Megyek megkeresni."


pinterc

"megyek megnézem" ...nem jó?


Papucska

Megyek megnézem! Ha ezt nem fogadja el, akkor a készítők nem tudnak magyarul. Ha valaki megkérdezi: Hol van Józsi? Mind egy mit válaszolok, jelentése ugyan az. megnézem/megkeresem


Harga

megnézni valamit - look at sg ; megkeresni valamit - look for sg


peter81287

Elmegyek megnezem vagy meglesem ez igy magyarosabb.


Harga

Magyaros, de mást jelent. Lásd a korábbi kommenteket.


KTibor7007

A megyek megnézem nekem Angolosan is jónak tűnik???


Harga

Mást jelent. Lásd a korábbi kommenteket.


TthKlmn

Azt mondja hogy its pedig lassan mondja! Valahogy nem fogják fel hogy itt tanulok vannak, kivéve azt a pár profit!


Harga

Nem gond, csak jegyezd meg, hogy amit így hallasz, azt hogyan írják és mit jelent.

Learn English in just 5 minutes a day. For free.