"I go look for it."

Fordítás:Elmegyek megkeresni.

4 éve

23 hozzászólás


csabicsorba

Ide fordításnak nem lenne jó az hogy: "megyek utána nézek" ?

4 éve

Godgodoka

Hát igen. Vagy a megyek megnézni?

1 éve

Harga
Harga

Mást jelent. Nekem így elfogadta: "Megyek megkeresni."

4 hónapja

Gaurusz.hu
Gaurusz.hu

A "Megyek, megkeresem" miért nem jó!?

4 éve

nloci
nloci

Nekem elfogadja. 2018. 04. 18.

6 hónapja

rock4ever

a go után nem hiányzik egy to?

4 éve

albizia77

Szerintem is hiányzik.

3 éve

vassgaby

nem kell, mert nem adsz meg helyet ahova mesz

3 éve

Herbelzsofi

és két igét nem to-val kötünk össze?

3 éve

BlaHarmat

"Megyek keresni" Ez annyira magyaros.. És tele van ilyenekkel az alkalmazás.. Talán inkább: Megyek megkeresem.. Még az utána nézek sem jó, mert az meg már egy másik kifejezés.

3 éve

johalasz46

" Megyek megnézni. " - ezt tőlem nem fogadta el. No, mindegy...Lehet, hogy megbuktat ? ---

1 éve

Harga
Harga

Nekem így elfogadta: "Megyek megkeresni."

4 hónapja

TrzskJnos

I go - (Általánosságban járok valahová) Megyek, look for it - keresni (azt). I am going - (Pont most) Megyek, to look for it - megkeresni (azt).

2 éve

pinterc

"megyek megnézem" ...nem jó?

2 éve

Harga
Harga

Nem.

4 hónapja

Papucska
Papucska

Megyek megnézem! Ha ezt nem fogadja el, akkor a készítők nem tudnak magyarul. Ha valaki megkérdezi: Hol van Józsi? Mind egy mit válaszolok, jelentése ugyan az. megnézem/megkeresem

1 éve

Harga
Harga

megnézni valamit - look at sg ; megkeresni valamit - look for sg

4 hónapja

peter81287

Elmegyek megnezem vagy meglesem ez igy magyarosabb.

1 éve

Harga
Harga

Magyaros, de mást jelent. Lásd a korábbi kommenteket.

4 hónapja

KTibor7007

A megyek megnézem nekem Angolosan is jónak tűnik???

11 hónapja

Harga
Harga

Mást jelent. Lásd a korábbi kommenteket.

4 hónapja

TthKlmn

Azt mondja hogy its pedig lassan mondja! Valahogy nem fogják fel hogy itt tanulok vannak, kivéve azt a pár profit!

5 hónapja

Harga
Harga

Nem gond, csak jegyezd meg, hogy amit így hallasz, azt hogyan írják és mit jelent.

4 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.